polymonster

polymonster

Problem

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/D4p14GpTi.jpg[/img]

2005-04-01 17:46:38

Re:polymonster son render

Legolas

problem gerçekten çok güzel bir çalışma animde bekleriz :) oyun karakterlerini andırdı birden

2005-03-31 23:42:44

Re:polymonster son render

MahatMA

cok güzel görünüyo da, bunu bi de gece yapip,ya da loş ışıklarla render etsen.daha bi korkunc olucak gibi..bi de sol taraftaki duman cok yogun..3dmax da mi modelledin?yaratigin üzerindeki boyama zbrush gibi görünüyor..

2005-04-01 00:17:14

Re:polymonster son render

CoDiE

hocam tasması yok bunun ısırmaz değilmi ?
kaplaması öncekinden daha güzel olmuş

birde sağ bacak baldır kısmında hata var gibime geldi belki kameradan ama kareyi andırıyor

arka ışığın zayıf gibi geldi sağdan gelen ışık arkasında karanlık kısımlar çok kararmış nesnenin arkasında kalan ışığı çok azda olsa arttırırsan daha iyi gibi gözükür gibi geliyor

arka plan model mi yoksa resim mi?

birde resim çok puslu ve kirli duruyo bence daha net olsa veya kirlilik max dumanı ile değilde başka bir şekilde olsa daha net olur gibi.

ha birde bu render sceneline mi yoksa başka bir motormu
çok güzel olmuş hocam eline sağlık başarılar dilerim.

birde sende özel istek şu hızlı model yapmanın püf noktasını söylersen çok bahtiyar olucam.

2005-04-01 00:33:56

Re:polymonster son render

KeremGogus

Cok iyi model - organik zordur. Bence de daha karanlik bir atmosfer daha iyi olurdu. Bir de tabi kullandigin makinaya bagli ama yapabildigin kadar yuksek cozunurlukte (3000x2500 gibin) render edip sonra Photoshop´la 800x600´e dusurursen daha dogal bir gorunum elde edersin. Resim bulanmadan yumusar - bir cesit goz yanilmasi ! :P

2005-04-01 00:56:25

Re:polymonster son render

Problem

Öneriler için teşekkürler arkadaşlar [G5]
Dumanları max deki particle sistemindeki super spreyle yaptım, animasyon karesini uygun pozisyona alıp benim işime yarayacak yoğunlukta duman elde edip öyle render aldım daha sonra sprey den çıkan taneciklerin arasındaki keskin ton farklarını photoshopta yumşattım.
Yaratığın üzerindeki kaplama tamamen bana ait
bunun için material çeşidi olarak Blend kullandım , blend deki ilk materiale kahveye dönük yeşil atayıp bu kabarcıklı bump map i atadım, ikinci materialde ise hakiye dönük sarı ile aynı bump map i farklı büyüklükte atadım , fallof ile bu iki materiali karıştırınca bu kaplama oluştu :) zbrush kaplamalarını andırıyosa bu iyi bir sonuç[G1]
Model zaten tamamen bir box dan modellendi
sahnede iki adet omni var ikisi farklı yükseklikte karşı sol çaprazda , arka tarafta ışık kullanmadım.
arka plan model .
render olarak mental ray kullandım ama hiç bir parametresine dokunmadım. default gibi oldu.
modelin hızlı çıkması sanırım daha önce resim,heykel ve teknik çizim üzerine çalışmış olmamdan kaynaklanabilir ,
Aslında daha yüksek çözünürlük benimde aklıma geldi ama 64 mb ekran kartında sorun yaşayabileceğimi düşündüm ama daha yüksek çözünürlükte render almayı denicem umarım sorun çıkmaz,
Önerileriniz ve yorumlarınız için çok teşekkürler[G5]

2005-04-01 02:28:47

Re:polymonster son render

isamad

dişler haricinde güzel bir çalışma olmuş. tebrik eserim...

2005-04-01 09:11:05

Re:polymonster son render

ByIIIShArK

[G12][G18][G19][G20] ozan abi eline sağlık ya hakkeden modelin güzel ama demiştim sana yaa hani dişler biraz korkutucu olsa bide ağız bölümü az daha açık olsa oradan bi dil çıksa güzel olmazmı ama renderi anlayamadımm..ama belirtmissin mental ray die ama objeleri propertisi ile oynamamıssın ışıklar az daha canlı olsa çok güzel olacak ya ozan abi bi box tan yaptım deme ne olur kafayı yicem bi göremedim box tan nasıl yaptığını şunu ben yapıyom box ama o bana bakıyo ben ona deli oldum gene..eeline sağlık renderi bi çözsen varya ozan abi 4/4 demiyimde fazla olmasın 4/3 olucan yaniii...[G22]

2005-04-01 09:39:55

Re:polymonster son render

Problem

Fırat istersen bir ara box modeling tekniğini içeren kısa bir tutorial yollayayım , işine yarayabilir:)

2005-04-01 17:46:38