polygon modelleme yaratık - sayfa: 2

Re:polygon modelleme yaratık

Problem

Eleştirileriniz için teşekkürler , Orçun arkadaşım şimdilerde organik modellemeye giriş yaptım sayabiliriz , bir müddet organik çalışıcam , bu süre zarfında sanırım bu problemleri çözerim , kullandığım kaplamaların tamamını kendim yapmaya çalışıyorum , problem kaplama ve biraz da ışık sisteminde , Bilgisayarım ağır aksak çalıştığı için , belli düzeyin üzerinde ışık çalışmaları yapamıyorum , düşünsene uzun , çok uzun süren bir renderin ardından kötü bir sonuç ve her şeye yeniden başla :) bu kötü oluyo, üstelik bilgisayar da kilitleniyo. umarım daha iyisi olacak, aslında deri materyali hoş oldu gibime geliyo fakat herzamanki gibi arka planda kullandığım materyaller , bu materialin etkisini öldürüyo.
Serdar, bağlantı hatası yok ama bu açıdan aldığım wirefreme render arka plandaki çizgileri göstermemiş sanırım ters çizginin iç kısmı olduğu için görünmemiş olabilir, modelin tamamı tek bir küp başka bir pirimitif eklemedim.

2005-03-30 23:50:02

Re:polygon modelleme yaratık

Asp!r!N

eline saglik ozan arkadasin dedigi gibi pek canli durmuyor ama hos olmus...
bide Orcun´nun dedigi gibi kaplama guzel olsa cok daha farkli bisey cikar sanirim...
birde isikta bi problem var sanirim...yada bana oyle geliyor...
render defult rendermi?

2005-03-31 01:53:58

Re:polygon modelleme yaratık

Problem

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/D4p14GpTi.jpg[/img]
Daha önceki resimde Render olarak Default render kullanmıştım, bu sefer mental ray kullandım fakat hemen hemen hiç bir özel ayar yapmadım
, Yorumlar için teşekkürler.[G5]

2005-03-31 02:27:43