Game Character denemesi

Game Character denemesi

ibaksoy

Buda oyun karakteri, low poly

2005-05-23 09:20:24

Re:Game Character denemesi

ibaksoy

pardon yukleyemedim:-PP

2005-03-22 02:18:54

Re:Game Character denemesi

ibaksoy

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/rtv99p5NT.jpg[/img]

2005-03-22 02:19:40

Re:Game Character denemesi

nacho_grande

Model icin bir sey diyemeyecegim fakat texture uzerinde biraz daha calissan iyi olacak gibi.

2005-03-22 02:37:04

Re:Game Character denemesi

ibaksoy

Dogru diyosun, game character olayini cok sevmiyorum zaten, insani sinirliyo low poly ve low resolution texturelar yuzunden...

2005-03-22 02:50:01

Re:Game Character denemesi

tcay

sadece renk olduğu için sırıtıyor buna birde bamp ayarla zaten uv sini açmışsın fazla problem olmaz siyah beyaz bir resim bilgisiyle daha canlı durur

2005-03-22 14:34:00

Re:Game Character denemesi

ibaksoy

Oyun karakteri oldugu icin zaten bump ve high res texture kullanamiyosun, pahali olur oyun icin...

2005-03-22 15:14:43

Re:Game Character denemesi

tcay

tamamdır o zama

2005-03-23 12:53:53

Re:Game Character denemesi

ibaksoy

Abi bize belli standartlar verdiler, bak yaziyorum:

Your character must be modeled below 3000 triangles and above 2000.The texture file must be 512x512. The requirements for the rig must be less than 55 bones.

Anca bu kadar yapabildik:-)

2005-03-24 01:51:25

Re:Game Character denemesi

Mortis

HL2 deki modeller de high poly değil arkadaşlar normal mapping denen teknik kullanılıyor.Merak etmeyin onlar da max. 3000 poly.

2005-05-21 01:29:40