vrayda sorunumvar

vrayda sorunumvar

feriping

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/mnt9wyrsV.jpg[/img]

arkadaşlar görmüş olduğunuz çizimde vray kulladım mermeri yansıtıc olmasını istiyorum ama ne yaptıysam olmadı vray.mat yapım normal .mat yaptım olmadı yardım edin.birde 2-sided vray.materyalerde yok bunun nasıl yapıcam ben autocadde çizip max atıyorum onun için 2-sided olması gerekiyor render menüsndekini açtım force 2-sided ama yinede yüzeylerin hpsini taramıyo

2005-03-30 15:45:07

Re:vrayda sorunumvar

Legolas

2-sided olayı yok bildiğim kadarı ile ama bak sen burada bir yansıma özelliği istemişsin bunu nasıl elde edersin yardımcı oluyım vray map atadın dimi orada reflection diye siyah renkte bir yer vardır diff color un altında orayı tıkla biraz değerini arttır yani siyahtan çıkar beyaza doğru ilerlet ;) sonra hemen reflectionun altında reftrack mıydı tamm hatırlamadım şimdi neyse onuda beyaza doğru değerini artırırsan yansıma sağlıyabilrisin ;) bence internetten de bir araştırma yap yararı olucaktır

2005-03-20 23:17:36

Re:vrayda sorunumvar

ByIIIShArK

[G20][G18] yansıtmayı anlatmış legolas ama öncelikle unutma arkafon yani çevre beyaz sence ne yansıta bilirki reflection ataman lazım mermere bişeler yansıyomuş gibi görünür en azından bide ışık çok yoğun olmuş neden böyle gölgeler sky light gibi[G12][G18]

2005-03-25 13:42:53

Re:vrayda sorunumvar

çağatay köroğlu

sen bunu hallettim dememiş miydin [G2]

2005-03-25 16:07:01

Re:vrayda sorunumvar

Legolas

yaa yansıma filan olsa bu çalışma gayet hoş durur

2005-03-26 09:36:24

Re:vrayda sorunumvar

skydiverbb

Reflection a vray map at olsun bitsin biraz değeri ile oynarsın istediğin gibi olur. Bi dene bakalım ben genelde öyle yapıyorum vrayde

2005-03-30 15:45:07