[Hazaro] > 2.Head...Model

[Hazaro] > 2.Head...Model

Hazaro

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/5_4.jpg[/img] [img]http://www.tr3d.com/dosyalar/5_5.jpg[/img] [img]http://www.tr3d.com/dosyalar/5_6.jpg[/img]


[G11] 2.yap mış Olduğum kafa modeli Yorumlarırızı bekliyorum..

2005-10-28 23:05:52

Re:[Hazaro] > 2.Head...Model

nacho_grande

Burun ve alın bölgesi olmamış Gerçekte olmayan çok fazla amorf girinti ve çıkıntı var. Referans resim kullanmanı öneririm. eğer kullanıyorsan daha dikkatle incelemen gerekir. Hemen moralin bozulmasın çünkü insanın tamamı ya da herhangi bir uzvunu çizmek de, modellemek de çok zor işlerdir. Kolay gelsin.

2004-08-03 14:23:25

Re:[Hazaro] > 2.Head...Model

drekon

hazaro bu modeli bir kenara koy tekrar başka bir model çiz.

tavsiyem insan çizmeden önce başka bir yaratık çizmeyi dene. çünkü insan en zor çizilen şeylerden biridir.


biryerde de şunu okumuştum "çizdiğiniz ilk 10 kafanın gerçekçi olmasını beklemeyin sadece tekniğinizi geliştirmeye çalışın"

2004-08-03 14:32:30

Re:[Hazaro] > 2.Head...Model

Hazaro

[G11] [G22][G25][G4][G13]

2004-08-04 03:13:44

Re:[Hazaro] > 2.Head...Model

BOSS

[G19][G16][G15][G15][G11][G9][G4][G1][G22][G24][G24][G25][G20][G17][G18][G19]

2004-08-06 06:15:26

Cvp:[Hazaro] > 2.Head...Model

sonsuz

başlangıça göre iyi gidiyorsun....unutma olay ayrıntıda gizli...

2005-10-27 12:07:10

Cvp:[Hazaro] > 2.Head...Model

mokambo

hazaro sakın moralini bozma cunku bende uzun zaman max kullanıyorum ama hala senin modelledigin noktaya gelemedim.
belki meslek çizimlerinin agır basmasından olabiliri ama sonucta organik modellemede gerideyim. su ana kadar sadece bir el çizmeyi basarmıştım oda cok iyi olmamıştı zaten.
bu arada nacho grandenin eleştirilerinede katılıyorum. ama gercekten zor iş.sanırım sabır ve gözlerimizin yorulması :) gerekiyor.
ah bir bende basarabilsem.

kolay gelsin bencede iyi gidiyorsun.

2005-10-27 13:27:09

Cvp:[Hazaro] > 2.Head...Model

kalimba

en sağdaki kısımda burun üst kemiğini değiştirmişsin. Karakterin sadece göz kısımları net olarak göstermene rağmen bu kısımlarda modelelme tekniğinden kaynaklanan büyük hatalar var. Göz ve göz çevresi suratta en çok belirleyici olan kısımlardandır. Göz yuvarlağının surata geçiş bölümündeki problemi çözmemezsen sağlam bir model yapman zordur. Göz yuvarlağını önceden koyup modeli ona göre şekillendirmek gerekiyor. Göz çevresini yaptıktan sonra gözü oturtmaya çalışmak hem zordur hemde hatalara neden olur. Net üzerinde dizilimleri gösteren örnekler vardır. Kendine uygun gelen ve genel olarka çoğu modelde kullanabileceğin birini belirleyerek geliştirmeni tavsiye ederim. Bu çalışmada göz çevresiyle biraz daha uğraşırsan daha iyi bir çalışma haline gelebilir.

2005-10-27 16:47:05

Cvp:[Hazaro] > 2.Head...Model

Hazaro

[G3][G3][G3][G3][G3]


Haha bu konu Yalan Olalı Cokoldu yaw Nerden Çıkar dınız Helal Olsun Valla...Tebrik ediyorum...Hehee...

[G22][G22][G22][G22]

Ayrıca Yorumlar İçin Ayrıca Teşekkür Ederim...Aslında Bir Çok yöntem Denediim Bu konuda...Kafa elemanlarını ayrı ayrı modelledim..Box modeling kullandım Ama En uygunu Direk örme tekniği...Genel sorunum aslında Dudaklar dan Yanak kısmına GEçişler aşırı karıştırıyorum ama orasınıda Geçeceğğim inşallah bi adam akıllı oturabilsem ...Ühüh...Yinede Teşekkürler

2005-10-27 18:02:36

Cvp:[Hazaro] > 2.Head...Model

Sama

[G5]

2005-10-27 20:51:55