[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

fırtına

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/1616_1.jpg[/img] 1 numaralı çalışmam hakkında görüşlerinizi bekliyorum

2004-08-17 11:25:03

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

fırtına

surface modeling.spline modelleme ama nedense poly ile organik bişeyler yapamıyorum yav.

2004-08-16 13:22:43

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

fırtına

ayrıca siz olmadan olmuyor.yorumlarınız için çok teşşkür ederim dostlarım.

2004-08-16 13:23:57

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

drekon

kullakların birleşim noktası ile ağız arası çok yakın olmuş. ağzı kulaklarında yani :)

2004-08-16 16:07:12

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

fırtına

haklısın drekon bunu düzeltmeliyim kulaklara weld uygulamamıştım zaten

2004-08-16 16:39:14

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

Hazaro

[G11]Hmm...Güzel Bir Çalıma Ama Karakalemi daha hoş gibi geldi bana...[G1]Drekon HOcama katılıyorum ve ek olarak gözlerle biraz daha oyan 2 si birbirine iyi yapışmış mübarek..Birde sanki yvalarında boşluktalar sanki..Devam ilersini görmek isterim...[G13]

2004-08-17 00:33:10

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

eroltaylan

Karakter fena olmamaış bence...Çok şirin duruyo

Yalnız kullnadıgın malzeme cok parlak cok fazla biblo gibi duruyo...

Ayrıca göz kenarlarını biraz daha detaylandırmalısın

İyi çalışmalar

2004-08-17 05:02:46

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

niluferDurna

dili bi karış uzun sanırım bu durumlar için söleniyor :P

2004-08-17 06:03:31

Re:[fırtına] > 1- nolu yeni çalışmam hakkında

3d-anim

surface tekniği bu tip modeller için çok zor model de hataları sanırım sizd gördünüz ama poly modelleme ile çok kolay bu işi halledersiniz.Bir box ile başlayın sonra bunun kçşe sayılarını birazcık arttırın. Callapse all deyip edit poly ye çevirin.
Poligonun sağ veya sol tarafını seçin (komple) ve del ile silin. Kalan kısma ise modifiere den symetri yi ekleyin ve diğer ısmı otomatikman elde edin. Şimdi her yaptığınız işlem simetrik kısma aktarılacak.VE poligon köşelerini arttırmak i.in poly seçenepinin alın da cut edge diye bir seçenek var burdan poligonları ağız göz aş falan filan olacak şekilde hem kesin mehde move tuşu ile öteleyin.Bu işlemleri yapaarken model etrafında (user görünümde) sürekli dönün ki gerçek olarak ne kadar noktaları ötelediğinizi hissedin. Çalışma esnasında biraz ilerledikten sonra meshsmooth uygulayın sonra detay gereiyorsa detay ejkleyin. F4 ve F3 tuşlarına dikkat. bunşar edgelerin görünmesi ni ve wireframe haline geçmenizi sağlar.
Daha özellikli bilgi için form da bilgi isteyin...Kolay gele çizimleriniz hoş...)

2004-08-17 11:25:03