[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

Asp!r!N

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/260.jpg[/img]
arkadaslar kaplamalarda biraz degisiklik yaptim orumcek agi yapmaya calisiyorum su aralar... orumcek agini nasil modelleyecegim hakkinda onerisi olan varsa sulesin [G1]
ben su aralar deniyorum [G3]
herkese iyi calismalar...

2004-12-10 13:45:27

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

j-joey

Örümcek ağı modellemek yerine işi iyi bir kaplamayla hallet bence... İyi bir diffusion, iyi bir specular, iyi bir bump, iyi bir alpha... yüksek çözünürlüklü yap ki işe yarasın :)

sonra bu kaplamayı bir plane´e felan atayıp istediğin yere yerleştir ;)

Bu arada sahnedeki kaplamlar arasındaki uyumsuzluğu sanırım sende farkediyorsundur... Düşün... Yıllardır açılmayan bir kapı... Yıllardır kimsenin ayak basmadığı bir yer... Şiddetin izleri... Kimbilir kapının arkadasında gizlenen, hapsolmuş ne var?

2004-12-07 11:38:02

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

kazmamurat

örümcek ağını spline la çizip renderable yapman yeterli olur diye düşünüyorum.. render la biraz daha uğraşabilirsin belki, ışık saçılımı ton olarak bakıldığında bi kaç yerde çok farklı gibi görünüyor.. çok iyi olacak, kolay gelsin..

2004-12-07 12:41:20

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

özkan

vayy cokk guzel bir calısma,

yalnız kompozisyonu biraz daha genisletirsen mukemmel olucak yani camera bi 2 metre falan daha geriden baksın, hol biraz daha uzun olursa insanda farklı bir derinlik olusturabilir,

aslında boyle bir ortama spastik, kafayı yemis, cıldırmıs bir karakter yada bir yaratık mukemmel uyumlu olur, bence oyle bir karakter modellemelisin bu ortam icin

ellerine saglık cok iyi

2004-12-07 16:32:13

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

Asp!r!N

ehe henuz organik herhangi bisi modellemeyi denemedim becerebilirmiyim bilmiyorum [G3]
modelleyebilsem suraya iki uc fare modelliyecem [G3]
ama denemedim bilmiyom :P
herkese iyi calismalar...

2004-12-07 18:24:03

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

Erdinç

dostum örümcek ağı için uygun biçimde bir plane işleyip birazda lattice modifi karıştırsan işgörür diye düşünüyorum.

2004-12-07 22:27:51

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

Hazaro

Kaplamalarda Hala Sorunlar Var..Bence Sahneyi canlandırmak istiyorsan textureleri daha gerçekçi yapmalısın...Kazmamuratın dedği gibi örümcek ağlarını kolaylıkla spline ile halle debilirsin...

2004-12-08 07:41:48

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

oz

[url]http://www.3dcafe.com/asp/software3.asp
[/url]

adresinde spider web for max diye plug-in var..bi dene istersen..

merak ettim bu arada içerde nasıl bir canavar varda böyle hapsedilmiş

kolay gelsin

2004-12-08 12:04:26

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

Asp!r!N

ehe ilk posttada soyledigim gibi bunu silent hillden gordum...
ama aynisini kopyalamadim tabi oradan esinlendim sadece...[G3]
iceride ne olduguna gelince herkes iceride ne var acaba diyo ama burasi kapinin ic tarafida olabilir dimi :)
belki iceriye birisi hapsedilmis belkide birisi disaridaki piskopat dunyadan saklanmaya calisiyor... :)
tabi terk edilmis olmasida ayri bi konu :)
belkide saklanmak istedi ama duvardaki kan izlerine bakilirsa saklaamadi [G1]
biraz daha uzerinde dursam iyi olacak gibi geliyo ehehe bi iki fikirde siz verinde iyi bisi cikarabileyim arkadaslar :)
herkese iyi calismalar...

2004-12-08 14:25:00

Re:[Spy2000] > 235-160-176-230-177-260- nolu çalışma

Erdinç

hocam biryerlerdende ışık sızsa belki ortam biraz daha net bir hal kazanır ama eline sağlık güzel bir çalışma...kolay gelsin

2004-12-08 16:35:27