vray light denemesi
vray light denemesi
Herkese Merhaba
Sizlere üzerinde çalışmış olduğum render denemelerini sunmak istedim
Gördüğünüz gibi resimlerde acemilik ön planda sizlere bu çalışmayı nasıl yaptığımı kısa birş şekilde anlatıyım isterseniz
bordo renkli arabanın renderini alırken vray light kullandım ve desket olarak omni light yerleştirdim ve bu sonuş oldu biraz karanlık geldi
diğer resimlerde ise vray light ı kaldırarak 2 adet omni yerleştirdim ve birisine vray shadow seçeneğini tıkladım
fakat nedense istediğim gibi bir sonuç elde edemedim
istediğim sonuç bordo renkli arabayı düşünürsek vray light ı plane olarak yerleştirince arabanın üstünde yansımasını istedim fakat başarılı olamadım bana küçük bir örnek verebilirseniz yapılmış bir çalışma yada yorum çok memnun olurum kolay gelsin herkese...
Ümit UZUN
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/GnA4jwBwb.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/rP2v5PTfk.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/aGuFv72Vp.jpg[/img]
Cvp
söyle birşey düşündüm sahneyi 3 duvar ile kapladıktan sonra renkerini beyaz verirsem arabaya yansıması ne olur arabanın materialinde
reflection rengini beyaza yakın verirsem ve fresnel reflection işaretlersem sonuç ne olur yani istediğim sonuca bu yöntemle tam olarak ulaşabilirmiyim yoksa bunun başka bir tekniğimi var ....
Cevap verdiğiniz için tşekkür ederim
olmasını istediğim şeyin örneğini bu linkte veriyorum
http://cmbl72.deviantart.com/art/Honda-CRX-Front-77666488
Cvp
Duvarlar yerine eğimli bir yüzey kullanabilirsin. Örnek verdiğin yerde de aynı şekilde yapılmış. Nasıl istiyorsan o şekilde bir ortam oluşturmalısın. Yerler için glossy tipinde bir yansıma vermelisin. Işık kaynakların area light tipinde olsun. Metalik materyallerde sadece fresnel reflection işaretleyip bırakmak doğru bir yöntem değil. Kanala fallof vs. atayıp, etkisini isteğine göre ayarlamalısın.
[url]http://www.3dm3.com/tutorials/vray_render_studio/[/url] burada bir örnek var. Bir çok şekilde yapılabilir tabi.
iyi çalışmalar
Cvp
teşekkür ederim..