Giger Humanoid Drone
Giger Humanoid Drone
Giger tadında bir model yapmaya başladım, aslında alieni baz aldığımı anlamak zor değil hatta neredeyse aynısı. =) Ama amacım organik antremanı yapmak olduğundan sorun değil, bu yaratığı güzel bir bump kapla daha gerçekçi hale sokmak istiyorum.Fikirlere ve önerilere açığım! =)
Cvp
Bu modeli zbrush için export ediyorum, unwrap ile uvwlerini elimden geldiğince düzenliyorum...Obj olarak Zbrushta açıyorum, divide´ını 3 yapıp alpha kanalları kullanarak bump detaylar atıyorum.İşim bitince File->Export Map diyorum ve zbrush modelin kaplamasını export etmiş oluyorum bu kaplamayı 3dsmaxde bump kanalda açıp yaratığa atayınca uvwleri uyuşmayıp kayıyor olmuyor.....[G12]
->>> Kısaca : Bu yaratığın organik görünüşe sahip olabilmesi için Zbrush kullanmak istiyorum nasıl yaparım?
>Teşekkürler<
Cvp
sorunun cevabı bu 2 linkde fazlası ile detaylı olarak net bir şekilde anlatıldı işine yarayacagını umuyorum
kolay gelsin...
http://forum.cg-turk.com/viewtopic.php?f=22&t=178
http://forum.cg-turk.com/viewtopic.php?f=22&t=183