z brush, kafa denemeler - sayfa: 3

Cvp

Legolas

murat abi ellerine sağlık döktürmüşsün yine =)[S3]

2008-03-17 11:11:32

Cvp

kazmamurat

erdal;

1. evet, normal map ve/veya displacement map çıkartmak istiyorum, base modelin retopology ihtiyacı olabilir, denemeden bilemeyecem sanıyorum. şu an modelde çok küçük detaylar yok, onun için detayların alınması konusunda sorun olacağını sanmıyorum.

2. grafik tablet yok, mouse la.

ve teşekkürler. devam ettikçe göndermeye çalışırım.

özkan; sağol.

2008-03-17 12:55:30

Cvp

Deadbeat

Hepsi birbirinden güzel elinize sağlık.

2008-03-18 14:45:39

Cvp

kazmamurat

eller ve ayaklara ufaktan girişilmiş hal;

[img]http://img219.imageshack.us/img219/2689/lowhighwr5.jpg[/img]

[img]http://img167.imageshack.us/img167/1613/11011db2.jpg[/img]

2008-03-24 16:34:40

Cvp

kazmamurat

3dtotal in speed modelling yarışması için bir deneme;

[img]http://img391.imageshack.us/img391/4936/orctotalav4.jpg[/img]

[img]http://img186.imageshack.us/img186/5658/totalorcul8.jpg[/img]

2008-05-08 19:29:07

Cvp

S_i_S

base mesh bozuk olmuş hocam :P

benim görüşüme göre gaaayet başarılı .. süre olarak ne tuttu abi ? limit 3 saat diyodun ..

bi de örnek olarak alnın ortasındaki kırışıklıklar çok sert değilmi hocam .. keskinlikleri yumuşatıp texture üzerinde tonlama ile oynayarak belirginlik sağlayamazmıyız ? süreyi de göz önünde bulundurmak lazım tabiki ..

2008-05-08 22:31:22

Cvp

kazmamurat

teşekkürler yıldırım,

base mesh 3dtotal in verdiği bişey, günahı onların. heh.

3 saat sonunda bıraktım, düzeltme isteyen yerler vardı ve simetriyi bozacak vakit kalmadı maalesef. texture yapılmasını istemiyorlar, sonuçta sadece bir modelleme yarışması. ama kırışıklar konusunda dediklerin de yapılabilirmiş.


saygılar.

2008-05-09 11:18:52

Cvp

S_i_S

tekrar ellerine sağlık ..

2008-05-09 17:31:46

Cvp

tazmania

murat abi süper ötesisin ;)

2008-08-31 17:16:14