Gül

Gül

nutbanger

3Ds Max de başlayıp, zBrush´ta devam ediyorum. herhangi bir boyama veya texture yok henüz, gördüünüz üzere zBrush ın default materyali...
8 adet taç yaprak, bir de sap. toplamı 12 milyon polygon :S

"Çok güzel gidiyo, eline sağlık, harika olmuş..."
bunları sölücektiyseniz de sölemeyin, en azından şu aşamada :P
bittikten sonra istediinizi deyin :)
sadece daha iyi olmasına katkıda bulunacağına inandığınız yorumunuz varsa istediiniz gibi gıcıklık yaratabilirsiniz. :D

2007-12-31 02:59:16

Cvp

sarxan

[G14] ben hic 12 milyon polygonla ishlemedim...,
kardes ama cok israf ediyorsun...,[;)],

kolay gelsin..

2007-12-22 14:10:51

Cvp

nutbanger

biliyorum, 12 milyonu görünce ben de bi hoş oldum [:s]
zaten ben de 12 mlyonun tamamını açarak çalışamıyorum donanımsal kısıtlamalardan ötürü...
ama yapacak bişey yok! o güzelim damarları başka türlü çıkaramazdım :)

2007-12-22 14:19:13

Cvp

sverige

Sarxan Hamidov balama katılıyorum nedir bu kadar polygon israfı canım. Yapacak bir şey yok ne demek, az polygonla çok işler başarmak gerek. Ne demişler işleyen polygon ışıldar.

2007-12-23 00:42:10

Cvp

S_i_S

ayyyy bu gül baaamııııı [G14][G18][G3]

harbiden de çok fazla subdiv sayısı .. bence acilen bi çözüm bul .. çünkü bi insan modelinde bile 70000 polyde işi bitirebiliyoruz .. bunu reconstruct ile çözebilirsin gibime geliyo .. tabi biraz işlem sayısı artıyo ve iş zamanı uzuyo .. ama değer ..

kolay gele ...

2007-12-23 14:57:18

Cvp

nutbanger

beni poligonlarımdan alıkoymayınnnnnnn! [G12]

arkadaşlar cidden ama, 70000 deil, 100000 le bile o damarları işleyemezdim oraya. isterseniz base mesh ve kullandıım alfayı göndereyim bi de siz deneyin. belki dediin gibi bi yolu yordamı vardır ama şu aşamada artık uğraşamam. bi dahaki çalışmamda söz az poligon kullanacam =)

(hehe, bu arada he-man in eline de ne yakışırdı bu gül, demi XD )

2007-12-23 15:45:27

Cvp

S_i_S

: ))) generalin kızı teela´yı da modelleseydim ve kompozisyonda kullansaydım güzel olurdu ...

bu arada base modellemeye nasıl başladın bilmiyorum .. şayet max´te modellemeye başlıyorsan her bi yaprağı ve dalı ayrı modelle derim .. çünkü poly dizilimi çok önemli zb´de .. subdiv uygulandığında saçma bi yerde saçma bi girinti veya çıkıntı oluşturuyo ya da detay yapmak istediğin alanda poly sayısı az oluştuysa sonuç bi felaket olabiliyo ...
mesela max´te ayrı ayrı modelleyip zb´ye aldığın her bi yaprak parçasına ya da dala istediğin derecede subdiv uygulayabilmek gibi bi şansın olduğunda poly sayısını da en aza çekme olanağın oluyo .. yani komple modele 6 subdiv uygulayacağına her birine en fazla 4 subdiv uygulama ve poly azaltma olanağı var ..

bunları illa biliyo olabilirsin ve modellemeyi yapmış olabilirsin fakat burayı takip eden ve zb kullanmaya yeni başlayanlar varsa belki işlerine yarar .. hani sana diyorum kızım sen anla gelinim misali : ))

2007-12-23 16:13:50

Cvp

nutbanger

hehehe, iyi demişin. biliyordum zaten :)

şöyle ki, her yaprak ve sap ayrı birer tool olarak aktarıldı zbrush a(sap, onun altında da sub-tool olarak yapraklar)
en dıştaki 3 yaprak 9 subdiv lvl da, diğerleri de 7 yi geçmiyor. bu durumda, sadece bir yaprakla çalışırken hoplaya zıplaya çalışabiliyorum (o da 3,5 milyon poligon)

daha geriye dikenler ve birkaç yeşil yaprak kaldı, onlar da ayrı subtoollar olarak gelecek...(biliyorum, dikenleri sapla bütünleşik yapmalıydım, ama geç kaldım :S )

edit: bu renderlarda sapın tamamı yok

2007-12-23 16:39:13

Cvp

nutbanger

eklenecek olan yapraklardan örnekler koydum... 2,5 milyon polygon üstüne çıkamıyorum bu sefer yapraklarda :P (çıkarsam sadece yapraklar 10 milyon polygonu bulacak)
HD Geometry yi keşfettim. onunla detayı artırabilirdim, ama bu çalışmada hiç girişmeyecem artık HD´ye...

2007-12-28 07:03:51

Cvp

nutbanger

son resim modellemenin tamamlanmış hali sayılır...bi daha boyama bitmeye yakın gönderirim :P

2007-12-29 05:04:34