karakter keloglan

karakter keloglan

eydi

modelleme 3max7, render 3dmax9

çalışma devam ediyor.

2007-09-27 13:30:21

Cvp

ania

model çok güzel
cilt plastik gibi görünüyor, fazla specular var. ciltin diffuse channelinde küçük falloff dene, veya SSS.

2007-09-27 14:51:22

Cvp

mateus

GÜZEL

2007-09-27 16:50:05

Cvp

eydi

merhaba arkadaşlar.

teşekkürler ania, mateus.

Bu sabah karakterin kulakları ve tırnaklarını modellemekle uğraştım. Ellerin biraz güzel görünmesini istiyorum. CG arenadaki üylerden biri karakterin ellerinde sorun olduğunu yazmıştı. ve kulaklarının hiçde hoş olmadığından bahsetmişti. aslında ben biraz basit görünmesini istiyordum ellerin ve kulakların. ama kulakların daha ayrıntılı olması ve tırnakların görünmesinin daha güzel olacağını düşünüyorum şimdi. bu yoruma göre daha düzgün yapmaya çalışıyorum.

Sizlerinde yorumlarınızı bekliyorum.

2007-09-29 00:46:35

Cvp

3d-anim

Çok güzel olmuş.Modelleme tekniğin güzel.Bunun hareketlisini de görmek isterim doğrusu.

2007-09-30 19:52:14

Cvp

eydi

teşekkürler 3d-anim
ama merak ediyorum acaba kemik konduğunda soruna neden olacak bir hata görüyormusunuz ?

2007-10-01 17:58:25

Cvp

eydi

arkadaşlar karakterin elleri hakkında ne düşünüyorsunuz? az önce resimleri yeniledim

2007-10-03 11:30:20

Cvp

3d-anim

[quote=28295] Yazan: eydi

teşekkürler 3d-anim
ama merak ediyorum acaba kemik konduğunda soruna neden olacak bir hata görüyormusunuz ?[/quote]

zannetmem .Özellikle eklem kısımları bone hareketlerinde gelişigüzel mesh ağı olmazsa sorun olmaz. Mesh akısı sorunsuz.

FAkat yuzde ağız kısmı sorunlu gözüküyor.Dudaklar yok .

2007-10-03 12:33:30