Terrain Denemeleri

Terrain Denemeleri

Ocheeva

2 plane, 400,000 segment
Anti aliasing filter; Catmull-Rom,

Her bir render için render süresi yaklaşık 5 dakika.

2007-06-18 15:39:41

Cvp

FatihÖzen

Gökyüzüyle uyumu iyi sağlamışsın.ama Yüzey kaplamalarında biraz daha özen gösterirsen atmosfer müthiş olur.[G5]

2007-06-18 17:35:06

Cvp

Ocheeva

Yorumlar için sağolun arkadaşlar,
Üzerinde çalışacağım Fatih, öneri için teşekkür ederim.

-METARIAL-

diffuse->100
Mix-> siyah - beyaz
(falloff parallel -> World Z axis , curve=bazier smooth , v biçimide)

Bump->60
Mix-> *noise = siyah-beyaz (size=10)(high=0,7)(levels=10)
-
*noise = siyah- 60-60-60 (size=2)(high=1,0)(lvl=4)
-
(falloff parallel -> World Z axis , curve=bazier smooth , v biçimide)


Metarial budur, biraz karışık görünüyor ama anlaşılabileceğini düşünüyorum.(dağların renk için kaplaması)

Dağlara şekil vermek için;
Diffuse->
Smoke=(siyah-beyaz) (size=200)(phase=0)(Iterations=20)(exponent=2,5)
---------------------
Bol segmentli bir plane oluşturup(200*200) Displace modifieri uyguluyoruz,Map: yerine yukardaki (diffsue=smoke) mapi kullanıyoruz.Strengthle oynayarak dağların yüksekliğini belirliyoruz.Sonra yumuşak ve detaylı bir görüntü elde etmek için Turbosmooth modifieri uyguluyoruz.Biraz yavaşlama oluyor eğer edgefaces açıksa.Son olarak ilk söylediğim metariali dağlara atıyoruz.Render alınca buna benzer bir sonuç çıkıyor.
(Deneyen arkadaşlar bir sorunla karşılaşırsa metaryeli anlatırken bir hata yapmış olabilirim affola ^^) veya screenshot alıp yollarım vs.

Tutorialini www.3dtotal.com adresinde de bulabilirsiniz...

İyi çalışmalar

2007-06-18 19:28:22