my hero

my hero

3d-anim

3dsmax modelleme.
Daha bitmedi.

2007-06-08 19:10:26

Cvp

ferhatozyurt

Biraz orantı sorunları var gibi görünüyor, yinede emeğinize değmiş, iyi çalışmalar.

2007-06-05 21:12:50

Cvp

trablon

süper ya devamm

2007-06-06 09:21:51

Cvp

Azalin

çalışmanın geneli güzel.Ama kolda göze batan bişeyler var.

2007-06-08 19:10:26

Cvp

eckoo

eline sağlık çok güzel modelleme olmuş ayreten zbrush felan kullanmadan bukadar detaylı modelemek gerçekten takdire şayen :)

2007-06-09 15:14:17

Re:Cvp

3d-anim

[quote=27517]eline sağlık çok güzel modelleme olmuş ayreten zbrush felan kullanmadan bukadar detaylı modelemek gerçekten takdire şayen :)[/quote]

Tesekkur ederim.Lakin sonradan eklediğim son iki resim zbrush.Konu açarken max ifadesi kalmış.

2007-06-09 16:47:06

Cvp

eckoo

evet gördüm şimdi ama ciden güzel olmuş bişey sormak istiyorum modele hareket verirken zbrushtan çıktıktan sonra bi hayli polygon sayısı artıyor polygon sayısı yüksek bir objeye hareket vermek bi hayli soz kanımca .bunu kolay bi yolu varmı yoksa normal yoldan uğraşarak ayarlamkmı lazım bilemem anlata bildimmmi teşkkürler yazacağın cevap için şimdiden .

2007-06-09 17:41:53

Re:Cvp

3d-anim

[quote=27520]evet gördüm şimdi ama ciden güzel olmuş bişey sormak istiyorum modele hareket verirken zbrushtan çıktıktan sonra bi hayli polygon sayısı artıyor polygon sayısı yüksek bir objeye hareket vermek bi hayli soz kanımca .bunu kolay bi yolu varmı yoksa normal yoldan uğraşarak ayarlamkmı lazım bilemem anlata bildimmmi teşkkürler yazacağın cevap için şimdiden .[/quote]
Zbrush da modeli detaylandırırken poly sayısı ciddi olarak artıyor bu doğru.Lakin anime etmek için zbrush da detaylandırılan modelin displace map veya normal maps haritası çıkartılıyor ve max de kaplama olarak atılıyor.Az poligonla çok poligon varmış gibi detay görebiliyorsunuz tabi burda bunu gene sizin ekran kartı rol alıyor.Bu konuda detaylı bilgiyi http://zbrushcentral.com/zbc/forumdisplay.php?f=19 adresinden temin edebilirsiniz.

2007-06-10 20:57:28