karakter güncelleme 5 - sayfa: 2

Cvp

ania

model çok iyi
gözünün üzerinde alında fazla aşıkar bir köşe var.
sırt ve göbek çok güzel

2007-04-28 11:25:19

Cvp

Asp!r!N

Eline saglim cok iyi gidiyor yildirim

2007-04-28 15:13:19

Cvp

S_i_S

eywallah millet .. artısı eksisiyle bi modelleme yapmaya çabalıyorum .. şuan itibariyle benim gördüğüm çok sorun var modelde fakat tamamiyle bittikten sonra ele almayı planlıyorum .. önce bi kabası bitsin [G1] görmediğim hatalar olabilir .. yorumlar doğrultusunda oynamalar yapmaya çalışıcam .. zaman buldukça da modellemeye devam işte [G7]

kolay gele ...

2007-05-06 04:20:12

Cvp

pixi

en son eklediğin resimdekini baz alarak konuşursam kaslar filan gerçekten çok güzel ve yerinde olmuş eline sağlık çok iyi gidiyor.

2007-05-08 02:18:57

Cvp

S_i_S

yavaş yavaş rige doğru gidiyorum .. basketçi karakteri diye yola çıktım ama senaryo değişikliğinden dolayı karakter böle bi hal aldı .. çalışmaya devam ...

kolay gele ...

2007-05-18 15:27:19

Cvp

niluferDurna

boy olarak kaç cm e denk geliyor adam. bir orantısızlık var, beli çok dar gibi, rahatsız ediyor beni, sen daha ii bilirsin cicim ;)

2007-05-18 23:22:48

Cvp

S_i_S

1.87 gibin bişi boyu :D bel konusunda haklı olabilirsin cici ama artık değişemem .. diğer modelde dikkat edicem .. mesela haso da pantolona uyus olduydu [G3]

böyle göze değişik gelen noktaları herkes sölese bi yararı olacak ama 300 küsür sayıda insan bakmış ve dicek bişi bulamamış heralde .. neyse hiç değilse umarım benim model diğer arkadaşlara birazcık baz ve gaz oluyodur da buraya boşuna atmış olmuyorumdur ekleri ..

kolay gele ...

2007-05-19 01:55:07

Cvp

niluferDurna

evet cicim gaz oluyo, daha arabasını bitirmeyenlere [G19]özendirmek gibi[G24] [G16]

2007-05-19 04:12:57

Cvp

3d-anim

son pozun renderi guzel duruyor, Kas grupları yerli yerinde, bel kısmında ben sorun göremedim oran anlamında.Pantolon güzel detaylı, lakin çoğu arkadaş nedense gereksiz yere çok poligon var dememiş....Örneğin boyunun ön kısmında kasık kısmında, karın kısmında poligon çok fazla.
Bu tip kaslı modellerde kas´ ı oluşturmak için ve belli etmek için edge loop lar (kasın olduğu yerker bir edge loop grup, gözün gidişatı , ağızın gidişatı gibi) olmalı.Sizin modelde gözümü bu tırmaladı.Bence karın kasları geçişlerinin çok keskin olması da fazla edge geçmesinden olmuş.Size haddim olmayarak bu tip detaylandırmaları zbrush da yapmanız olacak.

Sonuç olarak anatomy oran ve kas yapısı güzel olmuş, Poligon yapısı çok karışık olmuş.

Rig yaparken kemik yapısını nasıl oluşturduğunuzu da hem görsel hemde yazılı olarak buraya atarssanız bir çok arkadaşa da yol göstermiş olursunuz.Rigleme konusunda bu formda yeterince ilgi yok.

2007-05-19 13:04:06

Cvp

S_i_S

haklısın polygon adedi olarak bazı bölgeleri biraz abarttım :D
rigleme konusunda tereddütlüyüm .. bu durum forumda ders yayınlamak gibi bişey olurki dökümanlar kısmı ne güne duruyor diye sorarlar adama .. şayet vakit bulursam bildiğim ve öğrendiğim kadarıyla ders hazırlarım .. sanırım bu daha mantıklıca olur ..

kolay gele ...

2007-05-20 12:07:57