ah-1w super cobra modellemesi - sayfa: 2

Cvp

mahircelik

Yorumlar için teşekkürler.
Kaplamalar için temelde resim kullandım resimi olduğu gibi kaplamaya atmak olmuyor tabi bunun için photoshopta dodge tool la gölgeleri yok edip daha sonra burn ve ek layer lar oluşturarak texture üzerine dirt attım bazı bölümlerde özellikle texture üzerinde yazı bulunan bölümleri yine photoshopta uygun fontlarla yazıp yine burn, dodge ve sponge tool la deforme ettim, kaplamaların uygun bölümlerinin başka yüzeylere kopyalanmasında genellikle patch ve clone tool u kullandım bununla birlikte yine kaplamalardan kopyalama yaparak üzerinde küçük değişkliklerle başka layerler oluşturup bunları gerekli yerlere ekledim Bu yöntemle 2000*2000 lik bir difuse texture oluşturdum. bump için de aynı yöntemlerle çalıştım ancak hazır diffuse map üzerinde küçük oynamalar yaparak bump map oluşturdum sonuç olarak organik bir modelin bump map i olmadığı için yaklaşık 40-45 dk´ lık bir çalışmayla bump map i oluşturdum ancak difffuse map yaklaşık 4-5 saatlik bir zamanımı aldı. umarım bu bilgiler yararlı olur..
Animasyon için sabır ve zaman gerekli bende bir animasyon yapmayı isterim ama gerçekten zaman problemim var ancak yanlızca helikopter modeli ile bir animasyon yapmayı düşünüyorum..

2007-02-15 04:59:42

Cvp

Legolas

apollo gerçekten güzel çalışmalar çıkartıyorsun tebrikler :)

2007-02-15 08:16:54