katı model denemem

katı model denemem

3d-anim

özellikle modlleme konusunda öneri ve eleştiri bekliyorum.
Tesekkürler...

2006-12-13 15:42:08

Cvp

aftermax

pardon katı derken ? sıvı katı kafam karıştı.

Modelleme çatı dışında güzel. Tabiki eksikler var. Başarılar

2006-12-12 01:55:49

Cvp

reques

autocad mı bu?

2006-12-12 14:01:41

Cvp

3d-anim

organik ve katı modelden kastedilen .Canlı cansız
Hadi mimari diyelim arkadaş .Eksikler var tabii. Nedir bi zahmet yazalım lütfen. 2 satır bir sey yazalım lutfen..Elle tuutulur bir şeyler olsun.Autocad değil .Hayal urunu.

2006-12-13 09:08:01

Cvp

sparta burag

mimari yönden bakacak olursan
1-balkonların ustunun kapalı olup en usttekı balkonun acık olması ıyı bısey degıl,sacakla kapatman lazımdı.
2-sağ cephede yaptığın pencerelerden hem buyuk hem kucuk olanına aynı kayıtları yerlestırmen de ıyı degıl,bı yatay bı dusey olarak,en azından uzun pencerede kayıtları farklı yerlestırbılırdın,
3-profil gibi sacak cevresınde donen alınlığın üstünde en az onun kadar kalınlıkta catı var
render olarakta arkadaki bina gibi duramayan kutulara ve ondekı 3boyutlu agaca hıc gerek yokmuş. bi de sahnede omni var gibi duruyor.dıs mekan calısmalarında ana ısık kaynagı olarak omniyi cok kullanmasn daha ıyı olur.kolay gelsin

2006-12-13 09:25:12

Cvp

felidae

catı eğimin çok fazla,o açıdan çatının o kadar yükseklik vermemesi gerekir :) yatay pencerelere yatay kayıt pek estetik ve fonksiyonel değil.binanın sokl seviyesinde öne çıkması çok fazla.nerdeyse konsol gibi .çatı çözümünden doğru görüyorsam eğimlenmeyen birkaç yer var,su akışında sorun çıkarır.camlara yansıma vermelisin ve arka fona gerçekte olmasına alıştığımız türden en azından renkten bir kaplama koy derim.çatının alnı gerçekten çok fazla.eğer o şekilde profille bitiyor ise çatın,üstteki kiremit in bitimi daha içerde olur aksi takdirde su sorunları yaşar.renderi 1 güneş ışığını temsil eden target direct ve sky ile almayı denemeni öneririm.

yazdıklarım biraz mimari ağırlıkta oldu,ama gerçekçi görünmesini sağlayabilmek için gerçeğe yakın detaylarla çalışmak gerekli,bilirsiniz..

kolay gelsin...

2006-12-13 10:00:37

Cvp

alverez

ölcülü ve renderda özenli davranırsan ortaya iyi çalışma çıkar.kolay gelsin.Ağaclar yemyeşil olmuş.Render default
scanline gibi.Renderda global ilmition kullan bu çalışmayı çok gerçekci gösterir.

2006-12-13 13:33:21

Cvp

3d-anim

çok güzel eleştiriler...Çok teşekkürler..Acemiliğim ortada...bu kriterleri göz onume alıcam.

render Mental ray kullandım.Bir çok render aldım en iyisi bu durdu.

Ağaç ise hazır model fazla uğraşmadım yeşillik olsun işte..O gibi detayları cevre duzenlemesınde dusunucem.

Yorum yapan arkadaşlara tek tek tesekkur eder önerilerinizi eksik etmemenizi dilerim.

2006-12-13 15:42:08