Vray Denemeleri (Material ve Caustic ) - sayfa: 2
Cvp
deadbeat bu sözlerinle [S3]pohpohlanmayı[S5] hakediyorsun cidden. sana %100 katılıyorum. bu ay içinde az önce aldığım uyarı ile birlikte toplam 15 gün [S2]olacak madalya takma olayım.neyse hayırlısı diyelim... sanırım kendimiz bu kadar yormaya [S32]değmiyor.sana iyi geceler dostum,uyku vaktim geldi, bol uyarılı rüyalar görecem yine[S58]
Cvp
Bi render daha ekledim.
Sonuncuda sahneye fazla özen göstermedim. Biraz fazla baştan sağma oldu sanırım [x:)] (render uzamasın diye, buz lar uydurma yapıldı. Daha sonra, buzları ayrı olarak deneyecem. )
@DreaMAle
sorular ciddimi soruldu bilmiyorum ama, yinede cevap vereyim.
Kafa modeli olanlarda, target spot var.
4 tane sphere olanda, target spot + gi (irradiance map ve light cache açık )
Ampül ün olduğu sahnede, Target direct ve gi açık (irradance map )
Son eklediğimde, Omni, Target direct ve yine gi açık (irradance map)
Kafa modellerinin olduğu renderlar hariç, diğerlerinde hdr var (bu gözüküyor zaten)
teşekkürler, kolay gelsin.
Cvp
en sondakı sahne guzel olmus kırık şeyleri severım nedense [G18]
Cvp
guzel render guzel meterial ve guzel sonuc bence cok hos gorunuyor ozellikle cam olanlar.. peki birsey sorsam bu kırık cam olayı max icinde nasil oluyorki.. bu bir sır degilse aciklama yada ipucu vermeniz mumkunmu reactor felanmi?
Cvp
teşekkürler. Beğenildiğine sevindim.
grfkpc, şişe reactor yardımı ile kırıldı. Ufak camlar için particle kullandım.
Cvp
son iki sahne çok güzel olmuş.... yavaş yavaş herhalde büyük mekanlara geçeceksin..
böyle giderse mekanlarda da çok iyi sonuuç elde edeceksin..
kolay gelsin! tekrar ellerine sağlık.
helal
valla guzel iş özellikle ampuller felan ve kırılan cam parcaciklari cok hoş ve render gercekten kalite olmus.. eline saglik..
soru
şişe reactor yardimi ile kırıldı demistiniz ama bunu biraz daha acmanız mumkunmu siseye hangi reactoru ne ozelliklerde kullandiniz?
Cvp
teşekkürler designgrafik, umarım söylediğin gibi, iyi sonuçlar alabilirim.
Camın kırılması ile ilgili forumda bir konu vardı.
[url]http://www.tr3d.com/index.php?f=1&oku=25810&id=forum[/url]