robot - sayfa: 4
Cvp
merhaba arkadaslar daha yapim asamasindadir
yorumlariniza aciktir
peter[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/qvoaXDwxM.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/suj317BHe.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/sIY6qCrE0.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/976DaM5wm.jpg[/img]
Cvp
Selam Peter.size bikaç önerim olacak nacizane. Tek bir kutuya, sürekli extrude uygulayarak modellemeyin.Kafanızda oluşturduğunuz (bu robotun mesela) parçalarını tek tek modelleyin.Sonra birleştirin.Elbette extrude, bevel kullanacaksınız tabi ama.Şöyle bir düşünün şimdi, eğer organik değilse ki robot bu, tek bir kalıptan dökme olamaz, birbirine eklenmiş parçalardan oluşmalı.Gövde mesela, kapak şeklinde birbirine birleştirilmiş ek yerleri belli falan gibi.Bi örnek gördüm gözümün önünde bilgisayar kasama bakıyorum bir sürü kapak var, vidaları söküyoruz alıyoruz kapağı, içindeki parçalara ulaşıyoruz.Bunun ile aynı mantıkta düşünürsen daha gerçekçi modeller yaratabilirsin.Aynı zamanda kaplama yaparken de kolaylık olur sana.Zırvalamışda olabilirim şu an tabi, çok uykum var ama neyse.Emeğine sağlık her şekil.Başarılar..
Cvp
sagol cagdas hakli olabilirsin tabi saygi duyarim dusuncelerine
sagol peter
Cvp
Peter , çalışma için epey emek veriyorsun fakat başlama ve uygulama şeklin nedeni ile bazı sorunlar var, Eğer robot modelliyorsan öncelikle tek pirimitif yerine her parçayı ayrı bir pirimitiften oluşturmak en doğrusu, bunun sebebi zaten katı bir nesne olan robot mesh i her hangi bir deformasyon yaşamayacağı için tüm parçaları ayrı pirimitif nesnelerden yapıp , iskelet sistemine linklemek yeterli olur. Bir diğeri Robot yapmak bela iştir, bunun için çok fazla deneyimin yoksa kağıda genel şekli biraz karalamak en azından sonraki atacağın adımın ne olacağını bilmeni sağlar, Modellere mesh smooth komutunu erken uygulamaman daha doğru olur, model bittiğinde nerelere ne kadar yumuşatma gerektiği ortaya çıkar böylece yüzbinlerce polygon üretmekten kurtulmuş olursun, Yukarıda Çağdaş da aşağı yukarı aynı şeylerden bahsetmiş fakat bir kez de ben yazayın dedim, yapılan her modelin farklı bir modelleme tekniği vardır , bu tercih meselesinden çok uygulanabilirlikle ilgili bir konu , mesela organik bir model ile mekanik bir modelin uygulama tekniği tamamen farklıdır. kolay gelsin. İyi çalışmalar.
Cvp
sagol ozan
bastan ayri ayri yapmak en mantiklisi haklisin
peter
Cvp
arkadaslar selam vucudu degistirdim tabi yapilacak cok sey var yapim asamasinda .Yorumlariniza aciktir
saygilar
peter[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Qy7dRqry4.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/T0vilPu4a.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/K9fRJDDw4.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/teL7yw10H.jpg[/img]
Cvp
vucut daha devam ediyor bacaklar teller vs vs silhlar gelecek
simdlik yorumlariniza aciktir
peter
Cvp
run peter run...
Cvp
sagol kill the artist
Cvp
selam bacaklara basladim ilk kismi ustu bacagin yanlarda silahlar var tabi daha bitmedi
saygilar
peter[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/46l5yuj94.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/7OM7maGIp.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/OqazzMSzS.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/8A3x0pL39.jpg[/img]