arazi modellemesi?

arazi modellemesi?

aLso

hali hazırda var olan tesviye eğrileri altlığı ile maxde smooth görüntüye sahip bi arazi elde edebilmenin yolları nelerdir? terrain ve shape merge dışında..bilgilerinize ihtiyacım var..


diğer bi sorum da şu:)

maxin snapsleri ile sorun yaşıyorum:( :) örnekle anlatiim. 0, 100 ve 200 z değerlerine sahip linelarım var diyelim ve ben sadece 100 deki çizgilerin vertexlerinden ya da snaplerinden yakalayarak gitmek istiyorum ancak sürekli alttaki ya da üstteki lineların snaplarini yakalıyor. bunu aşmanın yolunu bulamadım:( bilen varsa ve yardımcı olursa sevinirm...

2006-06-01 08:32:40

Cvp

marvell

diger line leri hide yaparak calıssan olmuyormu?
olmuyorsa baska bisey dusunmek lazım :)
arazi modelleme konusundada neden terrain komutunu kullanmıyorsun onu anlıyamadım gayet hos sekilde olusturuyor

2006-05-30 23:52:36

Cvp

lw3dteam

Ohhh! Ben MAX kullanıcısı değilim fakat LW de çok kolay bir tanımlı bir arazi yi hazırlama mantığı var. Belki sen onu MAX e adapte edebilirsin.
Sorun:
İstediğin (tanımlı) "izohips eğrilerine sahip meyilli bir araziyi 1 - 1 3D ortamına aktarmak". Doğru mu?

1. YOL : (MAX e ne kadar ifade edersin bilemiyorum)
- İzohips eğrilerini tanımlı olarak plan (top) görüntü üzerine çiz. Segmentli olarak
Aralarını yüzey ör.
Sonra da her bir eğriyi istediğin kota getir.

2.YOL :
Bir alan tanımla - (Box x-20 z-20 segment)
Yüzeylerin kesişim noktalırını ait oldukları koordinata koy.

Eğer istersen ben bugün fırsat bulduğumda sana iki modelin yapış aşamasını göndereyim. OK.
Hoşçakal!

2006-06-01 08:32:40