[Hazaro] > 1- Bathroom - sayfa: 2

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

eroltaylan

Işık kaynaklarının verdiği gölgeler shadow map sanırsam. Raytrace shadow kullanırsan bahsettiğin gölgeler düzelir. Yada shadow map ayarlarından da düzeltebilirsin.

2004-08-02 11:01:45

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

eroltaylan

Birde texture ve ışık bence iç içe şeyler. Render sonucuna göre texture ve ışıkta oynama yapıyorum. Ama ilk önce malzemeleri atarım sonra ışıkları yerleştiririm bilmiyorum doğrumu...


İyi çalışmalar

2004-08-02 11:08:14

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

Hazaro

[G11]Genelde Ben de O şekilde Yaparım Ama Bu seferlik Bu şekilde yaptım...[G13]

2004-08-02 11:19:41

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

kullanici

ben meslek icabi olaya daha farkli bir acidan yakalasayim:

* birincisi klozet kuvete cok yakin; mazallah ayagi kayip dusen birisi kafasini hic istemedigi seylerin arasinda bulabilir..[G15]

* ikinci ise klozetin malum deligi cok kucuk.. anlarsin ya..? [G1]

2004-08-03 08:36:59

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

felidae

hazaro,sen ışık kaynağının özelliklerini sööyle,biz de biliyorsak yardım edelim..[:F]
Kubur deliğine lafım olacak benim,delik çapı öyle olmaz,bilirsin.[G1]bir de senin küvet özel imalat galiba[:P]duş için armatür de lazım tabi...
kolay gelsin...:)

2004-08-04 11:02:03

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

Hazaro

[G11]Işık 7 tane üsten gelen spot ışık var 1tane dışarıdan gelen tam sol köşeden...Birtane de bathroom merkezine koyduğum omni...Spotların değeri 0,5 ve area shadow.....

[G3]hehe Klozetin Orasını yaparken hiç dikkat etmedim hehe.....[G22]

2004-08-04 11:29:37

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

kazmamurat

bence bu kadar spot yerine, omni kullanmayı dene, kapalı mekanlarda iyidir..

2004-08-04 11:31:48

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

Hazaro

[G11]Bende Öyle Yapmayı düşünüyordum ama Şu var Tavanda 7 tane ışık kaynağı var..(Hani Pastanalerde tavanda karton piyerlere yapılan ufak tavana gömük ışıklar varya..Onlardan...[G13]Tam olarak Nasıl Yapicağımı bilemedimm...

2004-08-04 11:37:06

Re:[Hazaro] > 1- Bathroom

eroltaylan

Spotları map le yapmanı tavsiye ederim. Yani bi silindir modelleyim üzerine map atarsın olur biter. illede oradan aydınlatma sağlaman gerekmez. Omnilerle aydınlatmayı sağlayıp spot etkisini lens effect le verbilirsin. Omnilerin aydınlatma alanları birbirini kessinki karanlık kalan yerler ikincil aydınlatmalar sayesinde ışık patlaması olmadan aydınlansın.

Elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Biraz amatör oldu ama faydalı olur inşallah.

İyi çalışmalar

2004-08-04 11:56:35