gelişmeler 4?(Dragon)

gelişmeler 4?(Dragon)

kyoto

Güncelleme

Acaba kanatlar hakkında yorum yapabilirmisiniz ?

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/76c0Iu9M5.jpg[/img]

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/L6y736x2F.jpg[/img]


[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/mQ5oUVG75.jpg[/img]
modelin son hali devam ediyor...

2006-07-09 22:41:37

Cvp

extreme

tabiki ayrı calısmalısın.Daha sonra animasyon yaparken yada herhangi mudahale de yaratı olucakdır.Zaten işin ozude budur hiç bi zman tek parca calısılmaz modelde.İyi gidiyo eline saglık.

2006-03-22 10:57:31

Cvp

kyoto

teşekkür ederim Diş ve diş etlerini ayrı modelliyeyim o zaman

2006-03-22 22:42:55

Cvp

Sweeper

Vaay hüseyin. Abi modellemen de çok büyük bi gelişme var. Tebrik ederim...

2006-03-23 20:48:57

Cvp

kyoto

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/T11I9446G.jpg[/img]

modelde güncelleme yorum ve eleştiri bekliyorum

2006-03-24 01:25:24

Cvp

j-joey

model çok güzel gidiyor bence, gözleri ayrı modellemen ileride animasyonda göz hareketleri açısından daha iyi olacaktır. birer küre yerleştirmelisin göz küreleri için.

üst çenedeki kemiksi yapı bence güzel olmuş, güncellemedi yani. ama 4 baklava dilimi bence bozmuş. önceki hali daha iyi duruyordu. zaten kullanacağın kaplama pullu bir deri olacağı için orası görüntüyü iyice bozacaktır...

extreme´in aksine ben diş ve diş etlerini ayrı modelleme derim, çünkü onlar çenenin sabit birer parçası, farklı metaryel id´ler ile smoothing groupları da doğru ayarlandıktan sonra sorun olmayacaktır. yüz hareketlerine başladığında zaten "morph" işlerine bulaşacağında dişlerin üst-alt dudaklardaki kıvrılma ve kabarmalarını da unutma derim. dil´i ayrı modelleyebilirsin, tamamen kendine has hareketleri olacaktır.

takıldığım bir nokta da boyun sanki biraz ince, hatta biraz değil de çok cılız gibi durmuş, modellediğin şeyin bir "çin" ejderhası olduğunu sanarak belirteyim; Çin ejderhalarının gövdeleri yılan gibidir. tek parça gibi.

hadi kolay gelsin.

2006-03-24 07:10:44

Cvp

extreme

seni bilmiyorum j-oey de =) uzmanlar bunu boyle yapıyo.Arkadasa dogrusunu soyledim.Normalde tek parca calısılmaz damak ve disler.

2006-03-24 09:10:31

Cvp

Sweeper

Joey e katılıyorum hüseyin ordaki 4 baklava dilimi ilerde bozacak işini. Bump map yada displace (her zaman için iyi sonuç vermiyor) ile orda o hayal ettiğin şeyi gerçekletirebilirsin. Bir de önerim olacak bence üst çenenin oralara dudak yapısına benzer bi deri parçası ekle çünkü bu şekilde gaga hareketine benzer bir sonuç çıkartıyor ortaya. En azından benim yaptığım tüm çalışmalarda hep aynı hataya düştüm.

2006-03-24 23:59:51

Cvp

kyoto

Kanatlara yorum yazabilir misiniz ?


[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/76c0Iu9M5.jpg[/img]

2006-04-03 23:57:10

Cvp

animas

kanat şekli genel olarak oturmuş ama bi ejderha kanddında bulunan bazı ayrıntılar var. kemik ve kemiklerin arasında bulunan ince doku gibi. onları da uyguladıgınızda gayet güzel olacagını düşünüyrum

2006-04-09 10:18:10