Yafray Render test. (TurkCIZIM Beta sürümü kullanıma hazır.) - sayfa: 2

Cvp

reLax

ya şu render sürelerini kısaltıcak bi motorda olsun ..yada render ederken sadece yüzey render etsin photoshop mantığı...arka yüzeyler boş koysun ..hem de arayüzde çalışırken ..sonra işin içine biraz maya modellemesi katarsan daha hoş olur eminim...süper ya hatta birazda iconları gözden geçirirsen olur bu iş ..heyyyytttt savulun max e rakip geliyo ..

2006-03-24 00:35:06

Cvp

reLax

bu sürümü mutlaka bende denemem lazım ..hatta arkadaş bunu piyasaya sür..kendi prodüksüyonunu kur ..[G20][G22]

2006-03-24 00:42:52

Cvp

Designn

Merhaba arkadaşlar, yorumlar için teşekkürler. Ben de bu hafta sonuna kadar bitirip kurtulmayı düşünüyorum bu işten:) Son komutum kaldı, "bevel" . Onun da algoritması bitti, uygulamaya çalışıyorum. Artık bitsin bitmesin, inşallah bu haliyle hafta sonu test sürümü linkini koyarım buraya. Son küçük bir test daha aldım :

Herkese kolay gelsin.

[img]http://hassan.zoto.com/img/original/60df90f5f1194c42e49da2269e04b5ad-.jpg[/img]

[img]http://hassan.zoto.com/img/original/689f74e7810b652c3815202a73039a00-.jpg[/img]

2006-04-10 16:49:36

Cvp

POWERD3D

Dostum ellerine sağlık güzel gidiyor. Sonuçta gayet güzel. Peki daha kompleks sahnelerde nasıl sonuçlar veriyor denemeler alsak güzel olacak. Birde render süresi nasıl, kaplama sistemi hangi kanalları kullanıyor. Aslında sorulacak çok şey varda. Bence yarım bırak full sürüme tamamla sen bunu en azından versiyonu belli olsun. Eline ve emeğine sağlık. Kolay gelsin...

2006-04-10 18:01:29

Cvp

Designn

Halit tşk. Kompleks sahneler için de denemeler alıcam. Ben iki free render engine üzerine kurdum programı. Bu yafray render çıktısı. Arka plan hdri image. Aydınlatma olarak bir adet omni light ve Path light (Global illumination) var. Samples değeri 64 ki bu düşük seviye GI demek. (max 512). Kaplamalarda Yafray generic shader mantığı kullanılıyor. Ve burada yastık kaplamasında örneğin uv map yok. Yafray otomatik olarak vertex´lere belirtilen ölçekte resmi kaplıyor. Daha doğrusu bu imajı kaplamak için en kolay yöntem bu. Uv mapı da destekliyor tabi. Render süresine gelince, ben Povray ile daha evvel uğraştığım için Yafray biraz daha uzun gibi. Bu sahne, low GI ve antialiasing (2x2 samples 8) ayarları ile yaklaşık 20 dk, gerçi süre tutmadım. Bu Povray ile 2 veya 3 kat daha kısa sürede çıkabilir. Povray adaptasyonu ile birlikte kullanıma sunacağım. Bu durumda 2 render seçeneği olacak.

Ben de bu versiyonu artık bitirmeyi düşünüyorum. Toparlamak için hafta sonuna kadar süre geçer, çünkü bunu iş haricinde yapıyorum:)

Aşağıda materyal yapıları hakkında bir kaç örnek ekran görüntüsü veriyorum:

[img]http://hassan.zoto.com/img/original/3bf0db97be8292bc8a019e9fe2b8b411-.jpg[/img]
[img]http://hassan.zoto.com/img/original/39a8bbbbf487567a409bbe24753af6cd-.jpg[/img]
[img]http://hassan.zoto.com/img/original/a74767c5c595abb7cb89aab2eb605ed5-.jpg[/img]
[img]http://hassan.zoto.com/img/original/978054ca177b1fd147c8c7e854f1401c-.jpg[/img]
[img]http://hassan.zoto.com/img/original/c894e229d42dfe7e796d31c1a10b5c89-.jpg[/img]

2006-04-10 18:18:46

Cvp

Muzun

hasan seni kutlarım çok güzel bir çalışma yapmışsın. ne güzel bizimde bir 3d programımız olacak. organik modelleme performansı nasıl acaba. test sürümünü görmek isterim.

ve unutmadan biraz vakit ayırıp eğitim dökümanı hazırla. millet programı çözmek için fazla çabalamasın. öğrenip kullansın...

saygılar...

2006-04-10 19:32:26

Cvp

POWERD3D

Parametreler genel olarak açık. Ama sana naçizane bir tavsiye parametre formlarının düzenlerini bir daha elden geçir ve en iyi düzülümü yap derim. Daha prof. bir görünüme kavuşturman kullanıcı için daha iyi olacaktır. Biliyorum daha gelişme aşamasında ama sonuçta bir programı satan ve tutulmasını sağlayan unsurlar arasında arayüzün payıda çok büyük. Komutların düzenleri ve parametreleri belli bir düzende hareket etse daha hoş olacaktır. Misal maxdaki sliderler gibi, veya dallanan formlar gibi işlemler daha hızlı erişim ve kullanım sağlayacaktır. Render sistemide gelişimini tamamlarsa gerçekten bir kaç versiyon sonra büyük yol katedecektir. Eline emeğine sağlık. Kolay gelsin.

2006-04-11 10:28:47

Cvp

Designn

Mahmut sağol.

Evet arayüz henüz dağınık biraz.işte onları toparlamaya çalışıyorum zaten. Alt plandaki çalışmalar yüzünden arayüze zaman kalmıyor:)

Önerileriniz için teşekkürler.

2006-04-11 16:53:49

Cvp

reLax

helal çok iyi gidiyosun..animasyon da olucakmı acaba..kamerayla dolaşma gibi ..bi bu arada plaginlerlede uyumlu olursa süper olurdu .. kolay gelsin. .[G5]

2006-04-12 02:25:09

Cvp

marvell

gercekten tebrikler cok guzel bir is
denemek isterim mutlaka

2006-04-15 16:15:32