Eski bir çalışma: Carrera GT (wire´lar eklendi) - sayfa: 2

Cvp

Sweeper

yerdeki taşlar arabaya oranla çok büyük kalmamışmı... oyuncak araç hissi verdi ilk baktığımda...
Modelleme ve materail çok başarılı tebrikler
[G22][G22][G22][G22][G22][G22][G22]

2006-03-19 20:50:37

Cvp

3dimagination

hocam ellerinize sağlık bu modellemeye başka bişey denmez.Allah bizede böye seyler modelletmeyi nasip eder inşallah[:)].iyi çalışmalar .

2006-03-20 00:33:38

Cvp

chrome_nickel

yanlış anlaşılsın istemem hocam. ama wire alabilir miyiz?

2006-03-20 18:43:09

Cvp

CG-Designer

[img]http://img462.imageshack.us/img462/2209/carrera0pq.jpg[/img]
[img]http://img73.imageshack.us/img73/8780/carrera23ia.jpg[/img]
[img]http://img73.imageshack.us/img73/5421/carrera38rn.jpg[/img]
[img]http://img73.imageshack.us/img73/8199/carrera48be.jpg[/img]
[img]http://img73.imageshack.us/img73/1767/carrera53ij.jpg[/img]

2006-03-21 02:28:05

Cvp

ByIIIShArK

eline sağlık dicek birşey yokk..
Bi ertuğun araba modelleri hoşuma giderdii..
Güzel model eline sağlık. Bu modelde çok hoşuma gitti...
Tebrikler sana...
Çok temiz görünüyor...
Güzel birender alırsan galerilik derim benn.

tabi bu benim fikrim arkadaşlar karar verecekler ama :o)

2006-03-21 13:23:26

Cvp

Bin_Hazad

vala araba bence de cok guzel olmus ama bence arka plandakı blur cozunurlukten kaynaklandıgını sanmıyorum. fınal bunu yapıyor ben bı turlu ayarlayamadım. ve artı nasıl standart bı ayar kullanıyorsunuz anlamıyorum. mesela bı projede net gourn tu bazen alabılıyorum ama bu ayarı aynen oldugu gıbı baska bı projede kullandıgım zaman pixellerdekı kırılmalar belli oluyor.
Bı acıklaması olmalı sız nasıl yapıyorsunuz anlamaıyorum. ayrıca cebas kendı orneklerıde var ordakı ayarları kullanıyorum yıne aynı. ama bı gun cozecem. kesın heralde!...

2006-07-21 13:16:55

Cvp

lllmag07

piravo[G22]

2006-07-21 14:12:39

Cvp

maya13

dostum harikasın
nasıl yaptı n o jantları yaf
ayrıca ne ile yaptın bunu
maya/max vb

2006-07-21 16:48:09

Cvp

CG-Designer

Teşekkürler. Max 7 kullandım. kaplamalar final shaders ve render final render stage 1.

jantlara kolay bi başlangıç yapmak için önce jantın lastiği tutan en dış kısmıyla aynı ebatlarda bir tube oluştur daha sonra bunun tam ortasına jantın orta kısmını oluşturacak küçük bir silindir koy. tube objesinin segment sayısı silindirinkinin 2 katı olsun. her iki objeyi de poly olarak convert et ve atach yapıp birleştir. daha sonra aradaki köprüleri oluşturmak için karşılıklı poligonları aynı anda seçip bridge seçeneğini kullan... Bu şekilde jantın kaba şeklini hızlı bi biçimde elde etmiş olursun. Kolay Gelsin!

2006-07-21 18:42:30

Cvp

jawa

eline sağlık mükemmel olmuş

2006-07-22 02:06:15