body

body

3d-anim

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/V046Koc7i.jpg[/img]
referans kullanılmadı

2006-03-15 16:39:49

Cvp

chrome_nickel

gayet iyi gorunuyor. kas yapisi dogru. ama kas olusumlarinda ciddi sorunlar var diye dusunuyorum.

2006-03-15 10:27:49

Cvp

Samce

çok iyi ya
hocam bi gün bi kafa bide poz verip sallasanız ayw
hep bunlar gelio çok mükemmel bi olay bu ya:D

2006-03-15 12:34:11

Cvp

3d-anim

valla kafa yapımı için uğraşmıycam.
Gene eskiz çalıştım.Amaç bone sistemine göre model üretmek tabi anatomy yi göz ardı etmeden.Göğüs kafesi emen altındaki baklava dilimi biraz hatalı düzettemedim bir türlü.Ayak ların eklem kemikleri detayı yok vs.Bunları düzeltmek gerekcek.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Vyx0j3vkP.jpg[/img]

2006-03-15 15:37:15

Cvp

Samce

hocam nasıl başladınız biraz bilgi verirmisiniz
mesela özellikle kasları nasıl yaptığınız hakkında bilgi

2006-03-15 15:51:49

Cvp

3d-anim

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/gm1z1D6eB.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/DCXXo8h01.jpg[/img]
burda çizilen hatlar kasların muhtemel olması gereken yerler.
önce primitif bir box oluşturup, convert edip poly.
daha sonra iki ayrı parçaya bölüm ikinci parçayı silip symetri ile
ikinci tarafı otomatik üretmek(veld kaynaşması da otomatik)
daa sonra resimdeki gibi low poly halinde modeli cut ile detaylandırmak ve daha sonra da renkli çizimdeki hatlara göre edge loops ları oluşturmak .Gerisi zaten detay.Low poly muntazam olursa ki bu işin temeli detaylandırmak daha zevkli olaaktır.(Zbrush da zaten low poly leri detaylandırma amaçlı bir program.)

Burda ustadlar var .Hatam olursa lutfen duzeltsinler.

2006-03-15 16:39:48