Gerçekçi gölegeler ve beyaz bir malzeme sıkıntısı???

Gerçekçi gölegeler ve beyaz bir malzeme sıkıntısı???

Osmancem

[G22][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/g985n668p.jpg[/img]

Ne yaparsam yapayım gerçekçi gölgelerle yaz güneşi altındaki beyaz evi yapamadım. Fog yok wolume light yok. Malzeme hep gri görünüyor neden??? Doğru değil ama daha beyaz olsun diye 60-70 şiddetinde self illumination uyguluyorum gene olmuyor. Sky light denedim omni denedim hatta ışık bile koymadım sonuç gene aynı. Sizce ne yapmalıyım. Bilgi verirseniz [G25]
[G16]

2006-03-02 15:09:27

Cvp

helersu

bence bump verebilirsin tabii kullandığın render motoru olayıda öenmli.

2006-03-02 11:39:05

Cvp

XxNEOxX

Beyaz malzemeyi nasil elde ettigini yazmamissin ama sadece rengini beyaz yaptiysan bir de map kismina beyaz bir resim atamayi dene..

1 directlight bir de skylight koyarak iyi sonuc alabilecegini saniyorum..

iyi calismalar...

2006-03-02 13:03:47

Cvp

GeFung

Buradaki resimde farklı açılardan neredeyse eşit güçte iki ışık vermişsin, böyle bir görüntünün oluşması için biri doğuda biri batıda iki tane güneşin gökyüzünde olması gerekir.

2006-03-02 14:31:58

Cvp

eel

Evet doğru, ne kadar ışık istersen kullan ama sadece 1 tanesinde gölge açık olsun..Yoksa bi sürü gölge olur..Ayrıca kaplamayı materyal editorden atama.Tüm objeleri seçip renk olarak beyaz yap sadece.Skylight, bi tanede ommi yi bakış açısına göre sağ ya da sol yukarı doğru pozisyonlandırıp multiplier i 0.2 yap shadow da ray traced shadows olarak ayarla ve light tracer le render al..Bende her zaman beyaz bildiğimiz beyaz çıkıyo..

2006-03-02 15:09:27