Yorumlarınızı beklerim ilk ciddi yüz modellemem (wire Görüntüsü)

Yorumlarınızı beklerim ilk ciddi yüz modellemem (wire Görüntüsü)

Master chief

ilk ciddi yüz modellemem yapım aşamasına bakalım ne olucak bitince daha yeni olduğum için yorum yazarsanız sevinirim
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/281OI8BnK.jpg[/img]

2006-02-27 15:29:45

Cvp

CG-Designer

[img]http://img129.imageshack.us/img129/3651/adsz9md.gif[/img]
oranlara dikkat et.

wire gönderirsen daha iyi olur.

2006-02-25 16:25:59

Cvp

Problem

Yuz modellemesi için kendi yaptığım bir dersin linkini vereyim işine yarayabilir , Serbest biçimli modelleme tekniğinden önce pirimitif nesnelerle çalışmanı tavsiye ederim
[url]http://ozanertugrul.tripod.com/id13.html[/url]
bu benim eski site , ortada kafa modelleme ile ilgili basit bir giriş dersi yapmıştım bir göz at işine yarayabilir.

2006-02-25 23:14:56

Cvp

Master chief

Tamam herkese çok teşekkürederim hemen bakıcam

2006-02-26 01:33:02

Cvp

Master chief

wire görüntüsü sağolasın emre anotomi resim için ve ozan hocama teşekkürediyorum ders için
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/5Uc3GbI5h.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/C6jbZhss6.jpg[/img]

2006-02-26 01:43:16

Cvp

Master chief

Bide hedefim bu kadar ilerliyebilmek inşallah ilerlerim :)
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/PsvtR268W.jpg[/img]

2006-02-26 01:53:18

Cvp

reques

cgtalk galeride birtane hatun tasarlamış adam ben o kadarınıda hayatımda görmedim bi göz at istersen.

2006-02-26 03:00:36

Cvp

Master chief

Baktım orda birden fazla hatun var hepside birbirinden güzel uçuk kaçık çizimlerde var [S73]böyle kaldım bi an..:)

2006-02-26 03:22:46

Cvp

Samce

Buna uçuk kaçık kaldıysan
ANİMATRİX adlı 3d filmi izlemedin herald
her karesinde bundan daha fazla ayrıntı var:S
ayrıca bence bpxtan değilde örerek daha rahat yaparsın
tane taneD

2006-02-26 11:25:58

Cvp

kalimba

Arka plana referans resim koymadan modelleme yapmamanı tavsiye ederim. Programla uğraşırken orantı ile fazla uğraşmazsın.

Bu tür modelerde eksik olan anatomi bilgisi gibi gözükmesine rağmen; asıl sorunun program hakimiyetinn zayıf olması, yeteri kadar gözlem yapılmaması, hızlı bir şekilde modeli bitirme isteği vs. olduğunu düşünüyorum. Bunlarıaşmanın tek yoluda tabiki bol bol pratik yapmak.

Meshsmoot olayını belirli bir forma sokucu değilde, kontrol yüzeylerinin arasını dolduran bir modifier olarak düşünmekte fayda var. Yoksa kafasına göre yumuşatma yapan bir fonksiyon olmaktan öteye gitmez. Burada demek istediğim modelin low polygon halininde son derece düzgün olması gerektiğidir. Bu benim fikrim taibki.

Verdiğiniz modele ulaşman oldukça zahmetli. Modeli yapıyorsun kaplamaya tosluyorsun. Onu yapıyorsun saç, kıl tüğ işleri. Sonra render, sonra ... Kısa vadede fazla bişey bekleme. O modelde adamın tecrübesi fışkırıyor.

Bu arada final fantasy yapımcılarının kulaklarını çınlatıyorum. Böyle bir çalışmayı yıllar önce bize sundukları için. Gerçekten büyük bir ziyafetti. 2 kere sinemasına gittim. Sürekli cd´sini yakınımda tutuyordum. Oraya buraya koymaktan cd mahvolana kadar izledim sayısını hatırlamıyorum [G1]

2006-02-27 09:24:49