deneme 1-2 :) - sayfa: 3

Cvp

chrome_nickel

MOR, final gathering´i boşver de, aydınlatma için mental ray area lights kullanmayı dene bence. global illumination´u ac. global illumination´un ordaki aktif hale gelen yere 1500 değerini gir( search radius falan yazan değil. search radius yazan yere, değer olarak şu aydınlatma armatürlerinin şapkalarının çapını gir bence uygun olur. ). o pencerenin en altlarına doğru final gathering´den önce all objects gibi bişiyle başlayan bir işaret kutusu var onu işaretle.

oralarda ışıklarla ilgili ayarlar var. başlangıç değeri 50.000 yada 10.000 olması lazım. onu 1 milyon yap. bi de böyle dene. render süresi uzayacaktır. ama sonuç eminim daha tatmin edici olacaktır. sonucu daha güzelleştirmek için search radius´u artırabilirsin. ama bu detayların giderek softlaşmasına ve yer yer yokolmasına sebep olucaktır.

kolay gelsin bakalım

2006-02-22 14:59:04

Cvp

mrdmrd

MOR sana tasarımlarınla ilgili bi kaç sey sölemek istiyorum

demişsin iç mimarlık ögrencisiyim die
benimde ögrencilik zamanımda ( 1 2 sosyal ders yuzunden okul bitmediysede)[:D] projelerinde pleksi cok kullanma yani bende cogu projemde pleksinin cok şık karizma bişey oldugunu dusunerek kullandım ki gercek hayatta iş yapmaya basladıgında pleksi die bişey kullanmıyorsun ufak tefek görseller harici kısaca pleksi gibi malzemeleri özellikle mobilya üretirken kullanma illa seffaf olucak renkli olucak diyorsan,köşeleri yuvarlatırsam maliyet artar diyorsan(bunu nerden duydugunu merak ediyorum) cam kullanan güzel bir konstrüksiyon yapıp renkli cam dan bir masa yapabilirsin...sadece pleksi masa yapmak itici gelebilir ki bana geliyor örnek hiç yapma demiyorum sana bu tv de pişti programı var reha muhtar zart zurt ordaki masalar pleksi ve show amaçlı görsel bişey orda olur ama bi çalısma odasında özellikle cocuk çalısma odasında olmaz..cok uzun yazdım galiba neyse kısa kesmek lazım[:F]sana basarılar okul hayatında nice güzel tasarımlarını görmek dileği ile

2006-02-22 17:05:07