karakter

karakter

beko

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/2wg9VxY6c.jpg[/img]

2006-03-19 15:47:02

Cvp

nacho_grande

Ufak tefek anatomik hatalarin disinda iyi gidiyor. eline saglik. Yuz ifadesi guzel olmus. Direk mimik yapmis sekilde modelledigine gore yuzune morph yapip animasyonu ile ugrasmayacaksin.

2006-02-16 19:05:20

Cvp

CG-Designer

Vücut hatları çok güzel olmuş. Tebrikler...
low-poly halini görmeyi de çok isterdim.
Bunu modellerken kullandığın teknik ne?

2006-02-16 19:53:03

Cvp

beko

yorumlar için tşk animasyon açısından problem olmayacak yüz mimiklerini sadeleştirmek gerekiyo oda çok zaman almayacaktır.
cg designer wire yollayacağım modelleme tekniği polygon model.

2006-02-16 22:00:18

Cvp

eel

Yüzü ben de beğendim ama burnu biraz fazla kırışmış gibi, sanki fazladan bi deri parçası var.Gayet başarılı..Eline sağlık.

2006-02-17 13:52:13

Cvp

Pulsar

Bence göbek deliğinin altında kalan kısmı biraz uzatabilirsin özellikle.

2006-02-18 00:53:04

Cvp

LocKman_HacKim

nurbs modelleme tekniği ile mi modelledin biraz bilgi verirmisin?

2006-02-18 11:47:55

Cvp

beko

teknik polygon modeling yazmıştım.

2006-02-18 12:50:47

Cvp

3d-anim

yuz guzel ve detaylı .
kalça kemiği kısmından bahsetmek istıyorum .
o bolge çok şişkin ve kalça kemiği ebatında değil bu yuzden hemen göze battı.diz kapakları kucuk kalmıs.
Gorus acısı bıraz yukarıdan olduğundan mıdır bilinmez
bacagın alt kısmı ust kısım gibi biraz daha iri olmalı .

Referans kullandınızmı?
iyi çalışmalar.

2006-02-20 09:58:17

Cvp

beko

tşk yorum için sadece kafa ve kolda referans kullandım.onun haricinde başka yerde kullanmadım.ayrıca dediklerine katılıyorum bahsettiğin yerlerde problemlerim var.

2006-02-20 16:45:19