zbush deneme

zbush deneme

beko

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/22E2347gi.jpg[/img]

2006-01-30 22:26:00

Cvp

Pulsar

Bu kadar poligona bu kadar az detay???Bir de, üst dudakla alt dudağı ayrı gibi görünüyor birbirinden ama emin değilim poligonların nasıl gittiğini seçemedim.

2006-01-27 21:07:06

Cvp

stuck

model hakkında detay yazar mısın?
Başka 3d programda mı modelledin de Zb de çalıştın?
Yoksa sadece Zb de mi modelledin?
Zb de modellediysen göz boşluklarını nasıl yaptın?
Bu modelin Subdivide edilmiş hali mi, yoksa displace mapli hali mi?

2006-01-28 00:33:16

Cvp

beko

mayada modelledim zbursh a obj olarak export ettim.amaç zbruh biraz geliştirmek.ayrıca displacement map değil.

2006-01-28 01:54:25

Cvp

stuck

maya da modellenmiş olan modeli görsek bi.
ZB de ne kadarını yaptın bi anlasak? Resimli ve açıklamalı bi şekilde ifade edersen ne güzel olur.
[G26]

2006-01-28 03:07:20

Cvp

beko

daha önceden yollamıştım maya da modellenmiş halini üzerinde uğraşıyorum tamamlandıktan sonra ikisinide yollarım.

2006-01-28 11:57:03

Cvp

Sweeper

Z brush ta kattığın ayrıntı neresi. yanağında bir ben gibi bişi var o mu. Yok eğer sadece kıvrımlarsa onlar için Z brush a hiç gerek yok.
Birde sanırım dudak burun çene mesafesinde bir sorun var. Karakteristik olsun diye uğraşmışsın ama öle bir hava vermiyor nedense. omuz boyun bağlantılarına da biraz dikkat et.

2006-01-28 23:23:44

Cvp

beko

bişeyler çıkartmaya çalıştım kendi çapımda işte maksat zbrush da bişeyler öğrenmek bakalım sizin sayenizde inşallah bişeyler öğreniceğim bilgilerinizi paylaşmak isterim belki sizin yardımlarınızla daha iyi olur.bu arada siz yeni üyesiniz herhalde site çok değerli arkadaşlar kazandı sizden öğreneceğimiz çok şey var saygılar.

2006-01-29 01:45:15

Cvp

Sweeper

Sevgili arkadaşım öncelikle yaptığım yorumu seni yada çalışmanı herhangi bir kişi yada zümre karşısında alçaltıcı yada ahkam kesme amacıyla yapmadım. Böyle bir duruma zaten site yöneticileri de izin vermez.

Ayrıca özelden gönderdiğin mesajın aksine cevabı senin form sayfandan yazıyorum ki hem benim hemde senin diğer insanlar karşısında küçük düşmemizi engeler.

Yaptığım yorumda ki yanlış anlaşılmalara gelince Çalışmanın Başlığı Z- Brush olduğundan Z-Brush ı bilen insanlar doğrudan bir ön yargıyla yaklaşırlar. Eğer max de yaptım deseydin harika bir çalışma olarak nitelendirebilirdik. Ancak Z- brush Bump map gibidir yapabileceğin o kadar çok ayrıntı var ki. İnsanın tüzündeki izler, saçlar kirpikler ve daha onlarca şey.Sadece bunları göremediğimizi belirttik. Bunun dışında sadece o tarz kıvrımları yapmak genelde dünyadaki bir çok cg sanatçısı tarafından önce max yada maya gibi programlarda simetrik oalrak modellendikten sonra Z- Brush içine obje olarak çağrılır. Ve ardından detay girilir. Seninki de bu tarz gözüküyor ki yaptığım yorumda böyle bir önyargıyla yaklaşıp çalışmanı başka bir yerde modelleyip Z-Brush a obje olarak gönderdiğin kanısına vardım.

İkinci olarak burun ağız çene mesafesine değinmişim ki orda da yaptığım bir yoruma dikkat et. "karakteristik olsun diye uğraşmışsın" sözüyle aslında ordaki hatayı görüpte doğrudan "burası hatalı" yorumlarına engel olmak ve senin yapmaya çalıştığın şeyi öne çıkarmak istememdendir. Belki senin böle bir amacın yoktur da ama bu benim iyi niyetimi gösterir. ayrıca cümlenin devamında "böle bir hava vermiyor nedense" cümlesi de sorunun bizim de nerden kaynaklandığını anlayamadığımızı gösterir.

Üçücü olarak omuz boyun bağlantısına değinmişim. Bu nokta da ordaki bağlantıların doğru olduğunu bana savunamazsın.

Son olarak şunları söylemek istiyorum. Yaptığın çalışmanı Dokuz Eylül GSF de çok değerli bir kaç hocam ve cg ye uzun yıllarını vermiş bir kaç arkadaşla inceledik "Hocaların isimlerini vermem onlar tarafından istenmiyor". Ki burda akademik değere sahip insanların çokdeğerli yorumları var. Ayrıca benim çalışmamdaki yaptığın hakarete varırcasına sert yorumuna karşılık cevap vereyim
Yaklaşık 6 yıldır max 1,5 yıldır Z-brush kullanıyorum. Cat pluginini yazan firmaya "karakteristik hayvan kemik sistemi" konseptli çalışmalarım ve şuan izmirde sponsor bir firmayla çekilen uzun metrajlı bir filmin cg ve animasyonlarını yapmaktayız. Bitince firma izin verdiği takdirde bunu herkezle de paylaşıcam. Ayrıca Wip yerine yanlışlıkla galeriye gönderdiğim bitmemiş çalışmamı elbette beğenmek zorunda değilsin, bende zaten bu benim doruk noktam demek için göndermedim o çalışmayı oraya. Sadece bir kaç naçizhane öneri almak içindi.

Artık bütün bu açıklamalardan sonra hala hakaret ettiğimizi, Ahkam kesitiğimizi yadahor gördüğümüzü düşünüyorsan sana Bütün arkadaşlarım adına ÖZÜR DİLİYORUM. Yok düşüncelerin bir nebze olsun değiştiyse eğer kimseden herhangi bir art niyet aramadan yorumları okumanı dilerim. Başarılarının devamının dileğiyle....

2006-01-30 21:20:05

Cvp

beko

senin ne yaptığın ne yapacağın beni ilgilendirmiyo senin patronun değilim sadece bana yazdığın yorumda ukala ve çok bilmişlik yaptığını hissettim ve son yaptığın yorumdada emin oldum.ayrıca burun dudak ağız mesafesinde sorun yok eğer senin hocan bunu diyosa ben onun hoca olduğundan şüphe ederim.varsa sorun onuda söyliyeyim boyunda olabilir çünkü ezbere yaptım.ayrıca neyi kanıtlamaya çalışıyosun onuda anlamış değilim 6 yıldır max kullanıyomuşsunda 1,5 sene zbrush la uğraşmısında banane bunlardan sen benim ne yaptığımı biliyomusun veya bu sitede benim ne yaptığımı bilen birisi varmı neyse arkadaşım sen işini yapmaya devam et ben seni özelden uyardım ki ordan özür dilemeni bekledim ama bu saatten sonra burdan özür dilesende benim için bi önemi yok o yüzden sen yaparsın iyisini ok.

2006-01-30 22:26:00