LowPoly Cooper

LowPoly Cooper

Anoxymus

BF2 USI modu için yaptığım bir çalışma. 9.5k triangle içeriyor. Bayağı düşürmek mümkün aslında ama daha fazla uğraşmak istemedim.
Render´ ı vray ile 1.2 ghz amd athlon, 512 mb sdramli makinamda 22 dakikada aldım. Vray gerçekten iyiymiş diğer rendererlarda bu tip bir render almam en az bir saat alıyordu...

Bunlar da önceki arabaların vray render´ ları
http://geocities.com/redeemertr/vray/SupraVray9.jpg
http://geocities.com/redeemertr/vray/NissanVray4.jpg

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/3SSOUD7c7.jpg[/img]

2006-01-11 22:49:19

Cvp

Problem

Low poly model için gayet güzel fakat 22 dakikalık bir render ve low poly çalışmanın amacı birbirine ters düşmüyor mu?

2006-01-02 00:23:50

Cvp

xLess

low poly çalışınca real time render almak mı gerek :) maxin render sistemiyle oyun sistemleri farklıdır. prerendered reflection larla shadinglerle tabiki oyunlarda real time görebiliyoruz. şu anki bi doom sahnesini render etmek yarım saat alır maxte :)

2006-01-02 00:39:04

Cvp

Nasuh

güzel model wire haline gönderebilirmisin poligonları nasl kullandığını merak etdim .sahnede bişi yoksa butür araç renderleri çok daha kısa zamanda alınabilir .bu tabi render motoruna nekadar hakim olduğunuza bağlı brezil veya mental lede kısa zamanlı renderler alabilirsin.1.5 dk civarı mesala.

2006-01-02 00:53:40

Cvp

Anoxymus

Sağolun. Bu tip renderları modeli gösterme amacıyla da alabiliyoruz bazen. Gerçi ben bunu az polygonlu olduğundan vrayi denemek için kullanıyorum bu sıralar, viewport kasmıyor :)
Benim mentaldaki genel sorunum arabanın altında oluşan gölgelerin doğru olmaması, araba ya havadaymış gibi görünüyor ya da gölgeler sorunlu çıkıyor.

[url]http://geocities.com/redeemertr/CooperWireFront2.jpg[/url]
[url]http://geocities.com/redeemertr/CooperWireBack.JPG[/url]

2006-01-02 01:46:24

Cvp

grrgrr

renklendirme ilginc. cel shading denilen turle gercekci malzeme arasinda. ink paint kullanilmis olabilir mi?

2006-01-02 08:25:26

Cvp

Anoxymus

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/zmMr9PcC5.jpg[/img]

:) sanırım yansımaları fazla kaçırmışım reflectionda ondan böyle çıkmış görüntü.
Nette biraz daha araştırma yaptım shaderlar konusunda ve sonuç bu oldu.

2006-01-11 22:49:19