" bir freelance iş daha : Basak stand

" bir freelance iş daha : Basak stand

niluferDurna

freelance işlerimden biri daha

[img]http://img463.imageshack.us/img463/8933/11va2.jpg[/img]


[img]http://img463.imageshack.us/img463/8205/26cv.jpg[/img]

2005-12-25 16:02:31

Cvp

turku99

adının takipcisiyim abla sen yaparsında güzel olmazmı[:D][:D]

2005-12-24 22:43:47

Cvp

reques

Zemin....Zemin rengini değiştir derim standdan daha ön planda duruyor.

2005-12-24 22:54:23

Cvp

3d-anim

zemine yerleştirdiğiniz yeşil kaplama çok uyumsuz gözükuyo.
masa ve sandalyeler zemin içene gömulu gıbı kalmıs .Onları o goruntuden kurtaracak kontur ısığı(masa sandelyeyi zeminden ayırmasını sağlayan konturların daha belirgin olması için) oluşturmanız gerekebilir.O ısığı ayarlamak ta oldukça zor.
Spot işıkların texture olduğu kanaatindeyim ve bitiş kısımları çok keskin.Opacity malzemeye mix oluşturup fall of tipi malzeme koysanız geçiş smooth olur gibi me geldi.Bir de Hiç bir objenin yere vuran gölgesi yok .Örneğin mankenlerin ardında yere vurması gereken gölge...

Render ayarlarınız güzel...Zaten bir ders hazırlamışınız elinize sağlık.Çok hosuma gitti.

iyi çalışmalar..

2005-12-25 09:00:28

Cvp

niluferDurna

zemine bir türlü karar verememişdim. zemin rengi yok aslında backround beyaz sadece, alt kısma ise bir ızgara koydum, bunun nedeni ise kaç m2 olduğunu saymaları için..

halojen ışıkların efektini sonradan vermedim lens efectir onlar :)

render çok kısa sürüyor 5 dk mı neydi öle bişi... standda gölge pek tercih ettiğim bişi değil, müşterinin kafası karışıyor , çok anlamıyorlar o türlü...

standda vray kullanmayı sevmiyorum aslına bakarsan çünkü çok saçma, default da çok iyiyimdir stand deyince, omnilerler de iyi iş çıkarırım...

baktım default daha uzun sürüyor, dedi vray olsun ehhehe :)

10 tane render aldım... stand da acayip bi ışıklandırma yapmaya gerek yok , müşteri alsın yeter..

dersimle bayağ ilgilenen oldu, olumlu tepkiler almak güzel ..

iyi çalışmalar dilerim ...

sevgiler

2005-12-25 14:15:58

Cvp

oz

beyaz çok yutmuş detayları...
açıkcası ben kapalı mekan ışıklandırmalarında vray kullanıyorsam environment > ambient ´ı açıyorum..bir kaç tanede ışık olmasını istedğim nesneye self -ilumination veriyorum...ışık sıçraması istediğim yerleride photoshopta hallediyorum.bu render süresinde inanılmaz avantaj sağlıyor (eğer çok zorlayıcı kaplamalar kullanıyorsam tabi)..

kolay gelsin.

2005-12-25 16:02:31