İlk Yüz Denemem...

İlk Yüz Denemem...

seckin_yalin

Arkadaşlar ilk yüz modellemem görüşlerinizi bekliyorum.....[:P][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/p62BT0Jw6.jpg[/img]

2005-12-25 14:30:00

Cvp

Pulsar

İlk için çok iyi olduğunu söylemeliyim her şeyden önce.

1 de okun gösterildiği yerde sanki kafa derisi dışarı doğru biraz gerilmiş gibi görünüyor
2 de olmaması gereken bir köşe görünüyor.
3 te çene giderken kulağa doğru ilerleyecekken sanki kafanın arkasına devam etmiş. Yandan görüşte böyle görünmüyor ama diğer açılardan bu sorunun görünmesi orada bir problem olduğunu söylüyor.
Ayrıca dudakların kenarlarında yukarı doğru giden bir siyahlık var göze çarpan. O yukarı değilde aşağı doğru olursa daha iyi görünür.
Yine yüzdeki bazı şekillerin gidişatına bakarak wireda da hata olduğunu söyleyebiliriz.Ama wire gönderirsen daha iyi anlaşılır durum.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/O7c3Xj731.jpg[/img]

2005-12-23 20:31:40

Cvp

seckin_yalin

Kusura bakma wire lar tam net olmadı...
Bide yüzü ortadan ikiye ayıran çizgiyi nasıl kaybedebilirim?[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/6HBqSPh0D.gif[/img]

2005-12-24 04:04:13

Cvp

Pulsar

Yüzde poligonlar hatları takip etmeli.Mesela en bilinen örnek olarak şunu sorayım sana. Bu karakterin gülmesi gerektiği zaman, bu şekilde dizilmiş olan poligonlar gülünce burun kenarından başlayıp dudakların kenarına giden o izi oluşturmana izin verecek mi?
Bir de pek çok altıgen filan görüyorum. Her şeyin dörtgenlerden oluşmasına gayret etmelisin. Mecbur kalmadıkça dörtgenden başkasını yapma.
Bir de bu tip modellerde meshsmooth (yahut turbosmooth) iteration değeri hep 1 olsun. 2 olunca çok fazla gereksiz poligon eklenmiş oluyor. 1 de düzgün görünecek modeller yapmaya çalışmalısın.

2005-12-24 18:33:41

Cvp

rembrandt

ben derimki anatomiyi daha sağlam çöze bilmen için,;
önden ve profilden çekilmiş kuru kafa resimlerini referans resim olarak kullan.
üzerlerine et ve deri giydir...haa bide kulaklar....model bizi duymuo gibi:)..
ama yeni kullanıcıya olarak gayet iyi gidio

2005-12-24 22:17:56

Cvp

3d-anim

Modelleme seklin loft mu?.Edit poly gibi durmuyor.Bu konuda int. çok ders var google de head modeling tutorial diye arattırısan bir şeyler bulursun.Pulsara katılıyorum.Poligon akışı 3d için çok önemli.İlk işiniz için çok iyi.

2005-12-25 09:09:05

Cvp

TeXtUrİzEr

İlk iş olarak iyi . Ama ben de diğer arkadaşlara katılıyorum.Topoloji hataları meydana gelmiş. Bir de hepimizin zamanında düştüğü hatayı gözlemledim : orta vertexlerin weld edilmemesi. Ama başlangıç olarak fena değil. Kolay gelsin...

2005-12-25 14:30:00