Dış ortam aydınlatması?
Dış ortam aydınlatması?
Arkadaşlar dış ortamları aydınlatırken(apartman gibi) hangi ışıkları kullanıyorsunuz?Benim yaptığım modellerde hiç iyi renderlar alamıyorum yardım edebilir misiniz?[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/G675f23lF.jpg[/img]
Cvp
light tracer + skylight + omni
kullanırsan azda olsa iyi bir sonuc elde edersin basarılar...
Cvp
1)light trace +skylight+(target direct shadow ray traced düneş için)+ (bir omni binanın altına shadow kapalı) target direct ve omninin değerleriyle biraz oyna.
2) e-light kullan+1omni
Cvp
Resimde zaten skylight+lighttracer var Bide direct light ekleyip render aldım ama çok da bişey değişmedi Anlamadım gitti şu render olayını ya
Cvp
aynı sahneyi bir kürenin içine almayı denedinizmi?
içi boşaltılmış bir küre,yani bir küre yaratın onu üstünde kopyalayın ve bir tanesini secip, parametrelerinden biraz kücültün. sonra boolean ile içtekini cıkarın içiboş küre elde edersiniz.
bu böyle olunca,
ısıklar lighttracer kullanırken kürenin dışına cıkmadıgından hem render cok uzamıyor, hemde her yerden ısık geri sıcradıgı için daha homojen ve gercekçi bir görüntü olusuyor.
not:
ama kamera, ısıklar, her sey kürenin içinde olmalı.
küreye kapladıgınız bulut backraund ´unu uvwmap ile küresel olarak düzenlemeniz gerekbilir...
iyi calışmalar...
Cvp
Çok saol mokambo bu çok işime yaradı
Cvp
keske daha fazla yardımcı olabilseydim..
iyi calışmalar.kolay gelsin..
Cvp
Ben de pek çözemedim render olayını ama light tracer da Rays/sample 500,Filter size 30 ve bounces 2 yaptıgımda skylight ile birlikte çok güzel çıktı veriyo.Render süresi bi hayli uzuyo ama bu değerleri yükselterek daha da iyi çıktılar alabilirsin.
Cvp
binada havada biraz bu arada ot dokuları kare kare parsellenmiş gibi duruyor... bunları değiştirip güzel bide render aldınmı...kolay gelsin emeğine sağlık