yorumlarınızı bekliorum 2. insan modellemem

yorumlarınızı bekliorum 2. insan modellemem

Samce

arkadaşlar biraz karikatürize ama sphereden daha gerçekçi
olmuo size nasıl olmuş.he bi de kulak sorunu var
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/qL55V8wHo.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/1eJAg1Fhg.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/Sm5Mdyy87.jpg[/img]

2005-11-30 19:33:47

Cvp

mokambo

selam samet,
calışma baslangıcı olarak düşünürsek fena deil..
ama bence(tabi bu benim fikrim) karikatürize deilde gercek anatomiler üzerinde baslarsan daha dogru ilerlemiş olursun diye düşünüyorum.
ne bilim tanınmış bir yüzle ugraş,
hem bunun bir faydası var,kişiye benzetmeye calışırken modelleme tekniklerini daha cabuk kavrıyor insan.
dikkat benzetmeye cekildiginden ,modelleme yöntemi daha kolay oluyor gibi...bana öyle görünüyor en azından...

fikir işte değerlendirme size ait..
bende yeni yeni yüz calismasına baslıyorum. zor iş gercekten.
birde işlerden fırsat bulsam....

kolay gelsin..

2005-11-24 22:18:32

Cvp

Samce

murat kardeş msn adresin var mı yaw
senle şu organik konusunu konuşsak biraz
ama yoksa eywlh
AYRICA dediğim gibi sphereden bu kadar oluyo yani polyle
çekerek yapıosan anlarsın belki,yani ne kadar uğraşsan
tam olarak istediğin burnu yapamassın ya belki yaparsın ama
o zaman işi sökmüşsün demektir
arada arkadaşlar kulağı nasıl yapabilirim

2005-11-24 22:26:31

Cvp

mokambo

ah keske sana istedigin yardımı yapabilseydim. ama ben bir sey deniyorum, dogrumudur bilemem ama mesela burnu tek basına modelleyip sonra poly e cevirip yanaklara eklemeyi deniyorum. dogrumudur, gereklimidir tartısılır ama simdilik ufak ufak baslamak gerek diye düşünüyorum..
nasıl olsa poly model de birbirine noktaları eklemek mümkün..

dün bir sey daha denedim ,ama cok iyi sonuc alamadım.
basit nesnelerden bir surat olusturdum. burun kas yanak alın sakak vs.
ama bunlar yukarı bakan bir yüz..
yan yana duruyorlardı. bunun üzerine plane koyup closh ile üzerine bıraktım. ve kabaca yaptıgım yüzün seklini aldı.
ondan sonra poly e cevirim detay varmeyi denedim. ama zamanım dardı sonraya bıraktım.
deneyebilirsin...
maalesef su an bile yine yarına bir çizim yetiştirmem lazım sekilli yardım edemedim..

kolay gelsin

2005-11-24 22:45:29

Cvp

Samce

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/IMwk5u85S.jpg[/img]

2005-11-27 16:04:04

Cvp

mokambo

samet, bende bir deneme yapmaya basladım.
direk plane dan ploy ye cevirerek türetiyorum.
bana bu yöntem kolay geldi.
birde sen dene...

wip kısmına koydum bir bak istersen.
http://www.tr3d.com/index.php?f=8&oku=13445&id=forum

kolay gele...

2005-11-28 00:35:48

Cvp

drekon

Biraz daha abartılı çalışmanı tavsiye ederim. kocaman gözler. koca bir burun falan.

bu arada gözlerde eğim sorunu var. çizim yaparken arada bir. Alt ve fare orta tuşuna birlikte basılı tutup fareyi çevir.

2005-11-28 09:51:49

Cvp

enterasan

bence işe sphere den başlama zor olur ( ben yaptım ordan biliyorum ) başlayacağın şey box olabilir daha az yüzeyli bir şeyle başla bir plane den de başlayabilirsin ama ilk önce kullandığın tekniğin ince ayrıntılarını öğren derim sonra tıkanıp kalabilirsin, zorlanırsın ve sonra iyi yapmaya başlayınca çok hızlı gelişeceksin bundan hiç şüphem yok kolay gelsin.

2005-11-28 12:06:37

Cvp

Samce

tamam ama ben boxtan başlayınca kenarlara chamfer uygulasam bile
karsel oluo
heralde kısa bir boxa bevel yaprak başliim öle mi?

2005-11-28 14:34:17

Cvp

enterasan

ozan (problem) hocamızın yaptığı tutorial box tan nasıl başlayabileceğine örnek olabilir.[url]http://www.tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=123[/url]

2005-11-28 15:14:48