Koridor-Animasyon

Koridor-Animasyon

XxNEOxX

Bir kere baslamis bulundugum ve dallandirip budaklandirmak istedigim bir animasyon, ana olay asagi yukari böyle, daha sonra patlamayi daha senlendiricem (etrafta parcalar ucusucak v.s.):

http://www.ayhan-online.com/my3d/test_2.zip

Yukardaki linkte ham halini gördügünüz animasyon hakkinda bazi sorularim var:

1. Kamera, kapi ve tavandaki isigin hareketleri hakkinda yoruma ihtiyacim var. Özellikle kameranin yürüyüs etkisi hakkinda elestrilerinizi bekliyorum.

2. Amacim bu animasyonu (yaklasik 200 kare) asagidaki resimde görmüs oldugunuz kalitede render etmek ve sonra After Effects ile eklentiler yapmak.

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/bYQ8L2spp.jpg[/img]

3. Hesaplarima göre render toplam 6 gün falan sürecek [G8] . renderi .tif ciktisi olarak almayi düsünüyorum, daha sonra AE ile birlestiricem. Sizce bu iyi bir yol mu, yoksa daha iyi bir yol var mi?

4. patlama efekti gercekci olmadi, AE ile sonradan bu patlamaya eklentiler yapilabilir mi?

Elestriler icin simdiden tesekkürler, biraz sinav sorulari gibi oldu ama...
(istediginiz sorudan baslayabilirsiniz :)

Düzeltme:
After Effect yani, yanlis yazmisim... :(

2005-10-17 11:28:49

Cvp:Koridor-Animasyon

icdeadpeople

Kamera: nın hareketi güzel, son kısmını ama öle bitirme.
kapı : patlaması ve bükülmesi iyi ama düştüğü kısımı biraz daha oyna,
ışık : ortam iyi, yalnız oynayan lamba nın ışığınıda oynatmayı unutma! yukarıdaki resimde lambanın ışığı tavana vurmuş aşağı bakmasına rağmen
ayrıca eğer patlamanın olduğu sırada rengi kırmızı, sarı turuncu şeklinde enerjisi yükselip alçalan bi ışık koyarsan,alevler mekandan ayrı gibi gözükmez, hem gölgeside olur alevlerinin.
Tek tek alıp sonra birleştirmen iyi bi yol!
bence patlaman iyi ayrıca, ama hemen bitmesin en azından duman çıkmaya devam etsin

2005-10-15 15:10:00

Cvp:Koridor-Animasyon

POWERD3D

Kamera hareketindeki dönüşün en sonunda bir sorun var (atlama yapıyor) yanılıyorda olabilirim :), zamanlamada biraz sorun gördüm, patlama ile yere düşme zamanı üzerinde biraz daha çalışılmalı bence, bide patlama çok kısa arkasından duman vs. gelmeli bir süre, o kapı o lambaya çarparsa normalde kırar, kırmasada yamar bence :), devamını bekliyoruz, ellerine sağlık. Kolay gelsin...

2005-10-17 02:51:33

Cvp:Koridor-Animasyon

XxNEOxX

Patlamanin devamindaki duman konusunda calisiyorum, elimde plugin falan olmadigi icin max´daki fireball ile halletmeye bakicam, AE ile de patlama sirasinda kameranin görüsüyle ilgili bir kac deneme yaptim iyi sonuclar aldim.

powerd3d: Kapinin Lambaya carpma olayina benim de kafam takildi, ama daha sonra icdeadpeople´in da dedigi gibi patlamadan sonra lambanin sallanmasini istiyorum cünkü ortama güzel bir etki katacagini düsünüyorum. Belki kapi carpmadan patlamanin etkisiyle sallanmasini deneyebilirim.

Elestriler icin tesekkürler arkadaslar,

2005-10-17 11:28:49