Walkcycle_deneme

Walkcycle_deneme

Pulsar

[url]http://www.zippyvideos.com/4971646151412526/ayi/]ayi.avi[/url]

Bir hafta önce filan yapmıştım, problemden öğrendik burayı, koyduk bakalım.

2005-09-30 11:09:29

Cvp:Walkcycle_deneme

Anoxymus

Bana gayet iyi göründü, eline sağlık.
Biped kullanarak mı yaptın? Bir de ilerleme için her adımı tek tek mi yapıyorsun? (Ben yaptığım ilk adımlardan sonrasını aynı cycle ı kullanarak bir türlü doğru dürüst birleştiremiyorum da)

2005-09-29 15:33:28

Cvp:Walkcycle_deneme

Pulsar

Biped de walkcycle yoktur, her adım için bir ayakizi koyarsın, karakter onlara basa basa yürür. Ben animasyonlarda bütünüyle bone sistemi kullanıyorum. Bir defa adım yapıp, keyleri kopyalayarak adımı durduğu yerde tekrarlatıyorum, sonra bütün karakteri hareket ettirebilen bir kontrolcü ile ilerlemeyi yapıyorum, adımlardaki kaymaları da bu kontrolcünün hareketini trackview da elden geçirerek hallediyorum. Bu animasyonda ilerleme yok ayrıca, olduğu yerde adım atıyor.

2005-09-29 16:39:42

Cvp:Walkcycle_deneme

3d-anim

Gökhan ayakların öne atımında sanki ani bir hızlanma gördüm.
Birde ayağı yerden kalıp şeklinde kalkması hoş değil yani ayak bileğinden ayak parmklarına olan kısım bükülmeden direk kalkmış.Bone sisteminde yapmışşın tebrikler.Ayrıca cycle analizin de iyi.Modeli eleştirmiyorum.Konu da bu değil zaten.

2005-09-29 22:42:10

Cvp:Walkcycle_deneme

kazmamurat

aslında biped de de aynı yöntemle walk cycle yapmak mümkün, adımlara göre yürüme olayı biped in getirdiği çabukluklardan ve pratikliklerden sadece biri. yani biped de walk cycle yoktur demek pek de doğru değil aslında. özellikle oyun yapımında sıkça kullanılan bi şey çünkü..

2005-09-29 22:49:23

Cvp:Walkcycle_deneme

Pulsar

Evet ya ayak parmakları...Yakalandım, boşlukta yürütünce farkedilmez demiştim.
Ayağın tam adım yere basarkene en yüksek hızına ulaşmasını istedim, çünkü artık bir noktadan sonra ağırlık merkezi arkada kalan ayağın hizasından çıkınca hareket öne doğru düşmeye dönüşüyor ve en yüksek hızı ayağın yere basacağı anda elde etmesi gerekiyor görüşü hakim bende. Ama madem bu kadar göze batmış, abartmışımdır biraz herhlde.

Birdahakine daha iyi bir şeyle geleceğim, 3 gnüde 900 kare tamamladım, renderın bir bölümü dün bitti, kalanını da bu gün bitirsem akşama koyarım herhalde.

Eleştiriler için teşekkürler arkadaşlar.

2005-09-30 10:28:17

Cvp:Walkcycle_deneme

3d-anim

HAREKETLENDİRME ANALİZİNE KATILIYORUM.AĞIRLIK MERKEZİ KAYMASI OLAYINI İYİ ANALİZ ETMİŞSİN.ABARTI VARMI YOKMU ONU ANLAMAK ZOR AMA HİSSEDEBİLMEK VAR.

900 KARE NEDİR BU KUZUM.HEPSİ KEY Mİ?

[G22]

2005-09-30 10:44:17

Cvp:Walkcycle_deneme

Pulsar

Hepsi key....Bir de kazmamurat doğru söylüyor, biped de zaten kemik sistemi gibi hareket ettirilebiliyor istenirse, yoksa zaten kullanışsız olurdu di mi...

2005-09-30 10:56:54

Cvp:Walkcycle_deneme

kazmamurat

max 8 de süper yenilikler geliyor skin de ve biped de. merakla bekliyorum. physique e bi de paint weight tool u koyamadılar şunca sürümdür, ona da sinir olur dururum.

2005-09-30 11:09:29