Su kırılım ve photon denemesi.

Su kırılım ve photon denemesi.

Design2

Gerçekçi bir mutfak çalışmasına başladım. Bunun için detayların önemli olduğunu düşünüyorum. İlk bardak, sonra diğer nesneler. Bardak modeli bana ait, sizin kadar usta olmasam da ışık hakkında birşeyler öğrenmeye başladığımı söyleyebilirim. Ne dersiniz?

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/l2f76jtKn.jpg[/img]

(02.10.2005 tarihinde güncellendi.)


Ustalara saygı ve sevgiler.

2005-10-01 20:54:21

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

skydiverbb

kırılmalar güzel fakat bardakta biraz kalın olsa daha iyi olacak gibi geliyor bana birde cama hafif yeşil renk versen daha güzel olur derim. onun dışında güzel gözüküyor. Render ı neyle aldın bu arada

kolay gelsin

2005-09-27 14:59:50

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

Design2

Render Povray Beta.9

2005-09-27 15:33:18

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

acifter

Bardakta sanki farklı yoğunlukta 2 sıvı var gibi duruyor. 2 kere kırılma olmaması gerektiği kanısındayım...

2005-09-27 23:32:06

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

calavera

Selamlar, kullandığın cam malzemesini birazdaha şeffaf hale getirmen gerek ayrıca glossiness değeride yüksek olmalı, ışık camın kenarlarında daha ince ve parlak çizgiler meydana getirir. 2. kırılmanın sebebi bardağın kesitinden meydana geliyor, su ve camın farklı kırılma değerlerine sahip olması lazım
aşağıdaki değerler sana yardımcı olucaktır.

Çalışmalarında başarılar :D

Refraction Chart Index

Material Index

Vacuum 1.00000
Air 1.0003
Cinnamon Cat 1.136
Carbon Dioxide, Liquid 1.200
Ice 1.309
Water 1.333
Acetone 1.360
Ethyl Alcohol 1.360
Sugar Solution (30%) 1.380
Alcohol 1.329
Flourite 1.434
Quartz, Fused 1.460
Calspar2 1.486
Sugar Solution (80%) 1.490
Glass 1.500
Glass, Zinc Crown 1.517
Glass, Crown 1.520
Sodium Chloride 1.530
Sodium Chloride (Salt) 1 1.544
Polystyrene 1.550
Quartz 2 1.553
Emerald 1.570
Glass, Light Flint 1.575
Lapis Lazuli 1.610
Topaz 1.610
Carbon Bisulfide 1.630
Quartz 1 1.644
Sodium Chloride (Salt) 2 1.644
Glass, Heavy Flint 1.650
Calspar1 1.660
Glass, Dense Flint 1.660
Methylene Iodide 1.740
Ruby 1.770
Sapphire 1.770
Glass, Heaviest Flint 1.890
Crystal 2.000
Diamond 2.417
Chromium Oxide 2.705
Copper Oxide 2.705
Amorphous Selenium 2.920
Dougbrainium 3.039
Iodine Crystal 3.340

2005-09-28 09:12:25

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

Design2

Acifter ve Calavera,
Cam ve içindeki suyun farklı kırılma indeksleri var doğru. Ama ortadaki kırılmanın sebebi cam yüzeyine bump uyguladığım için olabilir. İnceliyorum. İçeredki suyun çapı biraz camın içine geçmiş gibi. Biraz daha çalışayım bakalım, yorumlarınız içinsağolun:)

2005-09-28 11:45:59

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

calavera

Şimdi çok daha iyi görünüyor eline sağlık. Bardağı birazdaha kalın yapıp arkasına bikaç obje eklersen sanırım daha iyi olucak. Ayrıca ışıklandırma ilede birazdaha çalışmanı öneririm :D

Kolay gelsin...

2005-09-29 10:51:25

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

kazmamurat

hiç duymamıştım povray i, iyi oldu.

ilgilenenler için;

www.povray.org

2005-09-29 10:58:21

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

Design2

Aslında daha çok bardağa yöneldiğim için etrafa önem vermedim. Şimdi ağaç dokusunun normalini gerçek ağaç gibi pürüzlü yapıp az da duvarlarla ilgileneyim. Calavera aslında baya kalın yaptım ama gene mi ince görünüyor:)
Tekrar scene ettiğimde görüşlerinizi alırım, herkese kolay gelsin:)

2005-09-29 12:20:39

Cvp:Su kırılım ve photon denemesi.

Murti

gerçekten çok başarılı kırılma olmuş tebrikler desing2.

Gölgede çok iyi duruyor tebrikler [G21]

2005-09-29 22:06:18