digital tutors karakteri

digital tutors karakteri

kedma

rig ve animasyon için kulanacam. maya sub_d modeleme.
[img]http://img316.imageshack.us/img316/4079/digi3tl.jpg[/img]

2005-10-02 14:07:37

Cvp:digital tutors karakteri

Pulsar

Geçen seferkine (bezgin) göre çok basit kalmış bu. Modelleme konusunda eleştirecek bir şey yok, zaten oldukça sade bir karakter; gerisini bekliyoruz artık.

2005-09-27 11:00:27

Cvp:digital tutors karakteri

3d-anim

Pulsara katılıyorum.Diğer modellere göre bu çok basit.
Eğer texture ile bir şeyer yaparsan renk gelebilir.

2005-09-29 22:51:03

Cvp:digital tutors karakteri

kedma

[img]http://img178.imageshack.us/img178/7632/isler24iv.jpg[/img]

özgün bişey değil sadece mayada rig olayı na giriş amaçlı[:D].

[img]http://img148.imageshack.us/img148/1010/isler30yo.jpg[/img]

2005-10-01 17:03:36

Cvp:digital tutors karakteri

kedma

[url]http://www.zippyvideos.com/6620558011463686/alp/*kedma[/url]

plusar sağ olsun(haberi yok ama[:P]) onun yöntemi ile yolluyorum[x:)].

2005-10-02 03:24:26

Cvp:digital tutors karakteri

Pulsar

Yürüme güzel de bak, bacakları amortisör gibi çalıştır. Adam yere basar basmaz hareketi bitmesin, aşağı doğru dizlerden bükülerek yaylansın. Öyle ki bence yaylanma işi ne kadar az olursa o kadar tuhaf duruyorlar. Şimdi belki izlemişsindir benim dün linkini koyduğum videoyu, oldukça odun gibi hareket ediyor. Bir dahaki sefere herşeyi sallanan bir ip gibi hareket ettireceğim.
Hatta bir de mümkünse hemen hiçbir key üst üste çakışmasın, hepsi biraz farklı yerleşsin, belli başlı şeyler dışında. Ne bileyim ellerin hareketi ile ayakların hareketi tam aynı zamanlara denk gelmemeli.Hareketi programlanmış robot gibi görünüyorlar, her şey aynı anda durup aynı anda yeni hareketine başlıyor çünkü.

Özellikle biraz yaylandır karakterleri, daha iyi görünecektir.

2005-10-02 14:07:37