Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

Problem

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/PNcxZ8S1G.jpg[/img]

[url]http://www.zippyvideos.com/5224410401100966/movie_0002/[/url]

Bu karakterle ilgili yapmaya çalıştığım animasyonun yeni görüntülerini yukarıdaki linkden izleyebilirsiniz, bazı koordinasyon ve hareket hataları var ama tam anlamı ile ilk animasyonum diyebilirim , yaklaşık 40 saniyelik bir bölüm daha kaldı , link e tıkladığınızda açılan pencerede animasyon otomatik olarak bir-iki dakika içinde açılıyo.

2005-11-07 14:03:51

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

endx

çok guzel bir senaryo, ama tam en heyecanlı yerde bitiyor :)

2005-09-09 23:23:59

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

Hazaro

Hah Hocam Son Ksım iyidi..Hiç beklemiyordumm..Hehe..Zaten Bellirtiğiz Hatalr Mevcut..Elinize sağlık Daha İyileri beklemekteyiz...[;)]

2005-09-09 23:56:57

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

Jesus

İlk deneme için başarılı buldum.Küçük bi sorun dikkatimi çekti.Bazen tamamem ve uzun süre karanlıkta kalıyor bazı planlar. Bunlar bizim sahneleri tamamlamamızı engelliyor vede koparıyor izleyiciyi. Bende severim karanlık sahneleri aslında. Ama bunların gözümüzü kısıp bakınca gördüğümüz biçimde olmasını tercih ederim.. Başarılar.

2005-09-10 00:22:10

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

Problem

tabii zamanla sahnelerin düzeni ve çeşitli sahnelerdeki eksikliklerin giderilmesi için biraz yönetmen gözü ile bakmayı öğrenmek gerekiyo, zamanla kaanılan tecrübe ile bu sorunları halletmeye çalışıcam yorumlar için teşekkürler , dediğim gibi başlangıç ve final için düşündüğüm iki sahne daha var , sonra buradan öğrendiklerimle yeni bir çalışma yapmaya çalışıcam.
Bu arada ben bu çalışmayı notebook da yapıyorum , masa üstü bilgisayarda bakınca bana da biraz karanlık geldi sanırım beni yanıltan notebook ekranının ışık düzeyi ile masaüstü bilgisayar monitörü ışık düzeyi arasındaki farkı hesaba katmamam.

2005-09-10 00:27:11

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

marvell

super olmus problem eline saglık ama gercekten cok karanlık

2005-09-10 09:46:15

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

kalimba

Animasyon genel olarka karanlık, mekanı bu şekilde ayarlayıp render edildiğinde render esnasında karanlıkta kalan bölgeler için daha az hesaplamalar yapıyor. Benim fikrime göre bu tür makanları daha aydınlık alıp, video edit programıyla aydınlık ayarını yapıp, birazda kontrastla oynanırsa karanlıktaki detaylar daha iyi gözükecek ve Jesus arkadaşın dediği gibi olacaktır.

Brightness değerinin arttırılıp azaltılması kontrast´ın arttırılıp azaltılması kadar bilgi kaybına yol açmıyor. Aydınlık bir mekanın Brightness değerini azaltsanız bile belirli bir aşamaya kadar detayları korumak mümkün. Bu tür ortamlarda da genelde kontrast çalışmalar tercih ediliyor.

Eldekileri toplayarak bunlardan komple bir çalışma oluşturulması bence büyük başarı. Bende uzun zaman önce animasyon denemeleri yaptım. Kamera ve ışıklandırmayla ilgili bir ton şeye dikkat etmek gerektiğinin farkına vardım. Sahnenin görselliğini arttırdıkça ters orantılı olarak bu animasyon süresinede etki etti. Bu sebeplerden animasyon olayından uzaklaştım.

Işıklandırma ve kaplamayı koordineli kullanmakta çok fayda olduğunu ve bunun direkt olarak render süresini katlı olarak azaltacağını düşünüyorum. Özellikle bilgisayar oyunlarında (örnek resident evil serisi, shilent hill serisi) kaplamaların ve ışıklandırmaların daha önceden çok fazla uğraşılarak ne kadar detaylı sunulduklarına dikkat çekmek isterim. Değişken olan ışıklar sadece karakterlerin hareketleriyle oluşan gölge hareketleri. Yani mekanı bol bol detaylı göstermek için ışıklandırmadan değil kaplamadan yola çıkmışlar. Gerekirse sahnede kullanılan statik ışıkların gölgelerini kaplama olarak döşemişler. Bunun gibi bir çok optimizasyon yöntemi kullanılabilir.

Bunlar benim tecrübelerim. Yanlış bir bilgi vermiş olabilirim. Düzeltirseniz memnun olurum.

Çalışmalarının devamını dilerim hocam. Eline sağlık.

2005-09-10 14:41:45

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

nacho_grande

Adamin korkudan saclari dokulmus [G3] Eline saglik Ozan. Ilk filmde de soyledigim gibi sanat gozun ve sinematografiye yatkinligin animasyona da yansimis. Teknik eksikler zaten hepimizde varolan ve ancak cok calisma ile giderilebilecek seyler. Ha bir de kullanilan makinelerin kuvveti soz konusu elbette [G16]

2005-09-10 19:22:25

Cvp:Animasyon çalışmasının devamı (buradan izleyebilirsiniz)

Problem

Malzeme üzerine gerçekten çalışmak lazım kalimbanın dediği gibi sabit objelerin gölgelerini , ve mekandaki ayrıntıları kaplama ile oluşturma düzeyine gelmek için animasyona harcanan sürenin daha fazlasını buna harcamak lazım ama bu şekilde daha rahat ve güvenilir sonuç elde etmek mümkün, daha öğrenmemiz gereken çok şey var çalışmaya devam etmek lazım.

2005-09-11 21:27:42

Cvp

paradoks

tebrikler problem[:CM]

2005-11-05 15:29:59