Şeytan...

Şeytan...

Muzun

nihayet vakit ayırıp çalışmayı bitirebildim. nasıl olmuş.

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/lgapcA27j.jpg[/img]

2005-09-09 01:22:02

Cvp:Şeytan...

Pulsar

Model güzel de fazla plastik olmuş kaplama. Daha iğrenç, girintili çıkıntılı, mümkünse yeşil-kırmızı ağırlıklı, damarlı filan bir şey yapsaydın daha iyi olurdu.

2005-09-07 21:16:51

Cvp:Şeytan...

Problem

Modele morph hedefleri atayıp daha farklı ve gerçekçi yüz ifadeleri verebilirsin.

2005-09-07 23:08:22

Cvp:Şeytan...

nacho_grande

Ben begendim ama arkadaslara da katiliyorum.

2005-09-08 01:45:27

Cvp:Şeytan...

Muzun

beğendiğinize sevindim. geçi bu kaplama bir fazlaca vaktimi aldı fakat istediğim sonucu alamadım. nese daha öğrenilecek çok şey var...

2005-09-08 19:11:14

Cvp:Şeytan...

kedma

slm,
çalışmanla ilgili olarak şunları söyleyebilirm;
doku temelde ikiye ayrılır; gerçek doku: dokunma duyumuzla algıladığımız, nesnelerin yüzey yapısıyla ilişkili olanı(kaygan pürüzlü falan gibi
görünen doku: ise görme duyumuzla algıladığımız nesneler üzerinde ki renk ve desenler.
senin çalışmada gerçek doku yanılsaması eksik. çalışmada görünen(renk ve lekeler var) bir doku var ama gerçek doku yanılsaması oluşturacak etkiler eksik anladığım kadarıynan bu yüzden yapay bir izlenim bırakıyor. derinin kendi derinliğini vermek için kat kat çalışmak lazım geliyor sanırsam. şimdiden kolay gelisn.
bir de damaktan değil de dudağın olması gerektiği yerde dişlerin oluşu nedense rahatsız ediyor. evet bu bir yaratık ama gen de göze batıyor nedense. bilemeyecem neden[:/].

2005-09-09 01:02:47

Cvp:Şeytan...

drekon

Muzun harikasın. bir iki yıl sonra ne derece usta olacağını düşünemiyorum bile ;)

tebrikler . oldukça iyi kaplamışsın.

ağız kısmına specular map ile yoğun parlaklık ve ızlaklık yap bence. salya veya kan gibi.

...............

wire halini de koyman mümkün mü. bump kaplama oranını merak ettim.

2005-09-09 01:22:02