yarışma noldu yaws

yarışma noldu yaws

maxdark

babalar ne zaman açıklancak yarışmanın sonucu

2004-06-20 07:04:45

Re:yarışma noldu yaws

j-joey

ben katılamamıştım ne yazık ki... ama yine de merak ettim doğrusu, katılsaydım acaba kazanır mıydım merakı bu...

2004-06-19 01:29:18

Re:yarışma noldu yaws

nacho_grande

joey kazanmak belki başarı göstergesi olabilir ama katılmak ve medeni cesaret göstermek "acaba kazanırmıydım" diye kendi kendini yemekten iyidir :))

2004-06-19 06:40:09

Re:yarışma noldu yaws

j-joey

MUAHUAUAUAHHUAhauhauuhauauau hauahua uah...

Nacho koptum baba bu lafa yaaa... Ağzımda sigara vardı gülerken o düştü.. şort yanıyor ben şortun yandığını görüyorum daha bi gülüyorum krize girdim... vantilatör de bana üflüyor körüklüyor sigarayı neyseki neye güldüğümü merak eden kardeşim geldi "NOLLUYOOO ABİİİ" diye atladı üstüme... :))

neyse...

Sonuçlar açıklandı hepsini aldım kaydettim arşive. Çok güzel çalışmalar yapmış arkadaşlar. Gerçekten ellerine sağlık ve katılım da çok güzel olmuş, ne güzel dimi? Nice yarışmalara nice nice nice nice nice 3d´lere...

2004-06-19 11:35:34

Re:yarışma noldu yaws

sekocan

birinci arkadaşımız hakkaten haketmiş. tebrik ederim kendisini.
ayrıca kıskandığımız için, ondan bir texture dersi isteyerek sinir atıyoruz.
murat arkadaşım. madem kazandın, yok öyle bedava kazanmak, hemen bir texture dersi hazırlıyorsun.

2004-06-19 13:19:22

Re:yarışma noldu yaws

kazmamurat

hahaha... şimdi bu resim hakkında bilgi vermek lazım herhalde..


konu gerçekten insanın kendini sınayacağı bi konuydu, bundan dolayı ilk tebriği hakeden kişi necmi hocamızdır.. (bilmeyen varsa hala, drekon)

resimdeki texturelar hakkında bi ders hazırlamak pek kolay değil, çünkü tüm resimde procedural map leri kullandım.. bu da kendimi denemenin bi başka yoluydu.. ayrıca ışıklandırmayı spotlight larla kısa bi sürede default scanline renderer la yaptım, sahneye inceden depth of field verdim... kabuk ve gövdeyi spline+surface+poly-mesh+subdivision la modelledim, render effect i olarak çok az radial blur, brightness and contrast ve color balance kullandım.. tüm çalışma, saat olarak belirtmek gerekirse toplamda 8-9 saatimi aldı...

en zorlandığım kısım, gövdedeki geçirgenliği ayarlamak oldu, çünkü salyangozların dokusu, taklit edilmesi gerçekten oldukça zor bi doku.. nitekim, çok da gerçekçi bi görüntü olmadı, ancak sahnedeki renk uyumunun ve gerekli yerlerdeki doku geçirgenliği ve yansımasının iyi olduğuna inanıyorum..

malzemeler yukarıda da söylediğim gibi % 99 procedural maplar.. sadece kabuğun bump map i bitmap.. diffuse kanalı biraz karışık, mix map in alt kanalları 2-3 dal olarak ayrılmakta. diğer slotlarda (opacity, translucency, specular, glossiness, bump) yine aynı şekilde çatallaşan bi map yapısı var, ancak en can alıcı nokta falloff ve translucency mapleriyle desteklenmiş kısımlar..

sonuçta, çok zevk alarak yaptığım bi çalışma oldu, özellikle kendimi test etme açısından... çok iyi bi konuydu açıkçası..


yaw, necmi hoca, bu arada benim soyadım afşar yaw, avşar değil.. yıllardan beri kurtulamadığım bi yanlışlık bu.. hehe...:))

2004-06-19 17:00:17

Re:yarışma noldu yaws

drekon

Yarışma sonuçları çok güzel ama benim istediğim sonuca en yakın olanı sekocan´ın çalışması oldu. bana sorsalar onu birinci seçerdim ;) ben bol bol salyalı bir sahne istemiştim , kimse öyle birşey çizmedi. ıslaklık etkisi çok az görünüyor.


Murat tebrik ederim. (soyadına yarın bakarım)

2004-06-20 01:22:17

Re:yarışma noldu yaws

sekocan

çoook teşekkür ederim drekon hocam. zate şimdi öss´den çıktım, bi de bunu görünce moralim yükseldi. kazanmış kadar oldum valla. benim de ünvanım, jüri özel ödülü (eferin yazan plaket) olmuş oldu. çok sağol valla bi gaz geldi şimdi özgüven falan. sağol

2004-06-20 07:04:45