Rigging Tarihe mi Karışıyor? (Filmi İzleyin)

Rigging Tarihe mi Karışıyor? (Filmi İzleyin)

molloy

http://www.youtube.com/watch?v=3vrlJFOCbsM

2007-10-01 11:46:40

Cvp

zErOnE

:) microsoft research asia diyor. Microsoftun yapmadığı iş kalmasın hadi bakalım hayırlısı :)

2007-10-01 12:52:05

Cvp

Emre Goren

Bunun rigging ile bir alakası yok , GPU´yu kullanan bir algoritma , subdivision yüzeylerin gerçek zamanlı deformasyonu ile alakalı..Daha çok oyun yapımcılarının işine yarayacak çok aşırı detaylı karakterlerin oyun içindeki hareketlerinin çok hızlı olmasını işlemciyi minimumda kullanarak gerçekleştirecek..Yani diğer bir değişle oyunlardaki karakterlerin yüzey sayısı , oyun içi hız ve gerçekçilik konularında artık bir engel veya kısıtlama teşkil etmeyecek..

2007-10-02 01:34:25

Cvp

kazmamurat

tabi rahatlıkla milyonlarca polygon basabilen hardware lerde modellerin son sürat deformasyonları için. güzelmiş, o da ayrı hikaye tabi.

2007-10-02 10:55:48

Cvp

Master chief

bunla animasyon yapılmaz ama model pozlandırmak için pratik bir yöntem.

2007-10-03 14:05:04