2. bir emre kadar herkes elini ayağını çeksin modellemeden - sayfa: 3

Cvp

byraka

şimdi facegenle bu şekilde yaptık diyelim. modelimizi 3dsmaxe aktarma şanısmız varmı yada denedinmi hiç? cevaplarsan sevinirim :)

2007-03-27 13:11:44

Cvp

çağatay köroğlu

elbette raşit mesela altta default modelin 3ds olarak export edilmiş hali kaplamaları ayrı olarak kaydediyor istediğin gibi değiştirebilirsin daha sonra tek yapman gereken yolu göstermek


[img]http://img133.imageshack.us/img133/9855/facegen1sy9.jpg[/img]

[img]http://img133.imageshack.us/img133/2664/facegen2if8.jpg[/img]

vue da aldığım basit bir render

[img]http://img391.imageshack.us/img391/4818/vue10ys5.jpg[/img]

2007-03-27 14:40:57

Cvp

CG-Designer

"abow alete bah, 50 marabanın yaptığı işi yapiy"

(kendimi tarlada biçerdövere bakan maraba gibi hissettim, niyeyse)

2007-03-27 15:10:48

Cvp

Azalin

boşuna mı uğraşıyoruz gibi geliyor artık.Belki animasyona çare bulurlar ilerde.Düşündüğün şeyin animasyonunu bilgisayara döker belki o x program.Biz de pazar da domates satarız:((

2007-03-27 08:39:11

Cvp

ert_ardic

Haklısın azalin.ama 3ds max sadece kafa göz yapımından ibaret değil.şimdilik modelleme ustalığı olarak gösterilen kafa modelleme bu sayede yapamayanlar için yoluna daha iyi devam edeceklerini düşünüyorum.

2007-03-28 01:58:53

Cvp

byraka

modelleme ile vakit kaybetmek istemeyen animatörler kullanabilir aslında

2007-03-28 07:43:57