3dsmax modelinin C++ ile kullanılması - sayfa: 2

cvp

buket_o

iyi gunler ben deep exploration dan aldıgım modelleri yazdıgım cpp koda eklemk ıstıyorum ama ne yaptıysam sekıller tam cıkmıyo organ modellerinin 3 boyutlu goruntulenmesı ve mause klavye yada haptic device la yonlendirilmesini yapmam gerekiyo bana bu konuda yardımcı olabılcek varmı acaba deep exploration dısında bı programda olur bana modellerin cpp a eklenmesi ıcın yardımcı olurmusunıuz

2008-12-16 13:46:17

Cvp

eren_istanbul

Merhaba. Max ya da herhangi bir 3d program ile hazırladığın nesneleri c++ a yüklemek, bunların herhangi bir aygıt ile kontrolunu sağlamak ve sonuçta çalıştırılabilir bir .exe oluşturmak için oyun motoru dediğimiz kütüphaneler kullanılır. Nesnelerini bu kütüphanelerle aktarır ve kontrol edersiniz. Bunun içinde ileri seviye programlama bilgisi gerekir. Bu işin kolay yolu blender 3d programını kullanmak, zor yolu ise ogre,irrlicht gibi oyun motoru kullanmaktır.

2008-12-19 00:09:57

Cvp

haliloglumustaf

arkadaslar bu işlem için ilk olarak 3dsmax daki modeli .x uzantılı olarak kaydedeceksiniz(ek yama var(panda...)).daha sonra lib directx sdk nın lib dosyalarını c++ lib dosyalarına eklemeniz gerekiyor. c++ da bir kaç ayar yaptıktan sonra görüntüleri kodlama ile içeriye alıp oyun yazabilirsiniz.

2009-08-31 15:54:29