per-pixel lighting

per-pixel lighting

mercury

bu per-pixel lighting olayını opengl ilen nasıl yapıyoruz anlayabilen var mıdır? bump mapping, multi texturing felan hepisi aynı şey midir?

DOT3 ne işe yarıyor?
şöyle bir örnek buldum..

glTexEnvi(GL_TEXTURE_ENV,GL_TEXTURE_ENV_MODE,GL_COMBINE_EXT);
glTexEnvi(GL_TEXTURE_ENV,GL_COMBINE_RGB_EXT,GL_DOT3_RGBA_EXT);
glTexEnvi(GL_TEXTURE_ENV,GL_SOURCE1_RGB_EXT,GL_TEXTURE);
glTexEnvi(GL_TEXTURE_ENV,GL_OPERAND1_RGB_EXT,GL_SRC_COLOR);
glTexEnvi(GL_TEXTURE_ENV,GL_SOURCE0_RGB_EXT,GL_PREVIOUS_EXT);
glTexEnvi(GL_TEXTURE_ENV,GL_OPERAND0_RGB_EXT,GL_SRC_COLOR);

burada arkadaş ne yapmış.. anlayamıyorum..

"texture"ı birden fazla render etmek nasıl oluyor da oluyor?

kestane kebap, acele cevap..

2004-03-29 01:15:17