EKRAN KARTI renderda farkedilen map ve ışık hatalarını ne kadar gösterir

EKRAN KARTI renderda farkedilen map ve ışık hatalarını ne kadar gösterir

passorfuture

merhaba. core i7 920 bir sistem topladım ekran kartı problemim var.

ekran kartı rendera etki etmiyor bunu artık herkes anladı.
view de takılmaların nedeni de ekran kartı rami buda anlaşıldı.

peki viewdeki görüntünün kalitesini yükseltmek ne kadar mümkün?
Atanan mapin detaylarını(bump vs) ve ışık hatalarını(patlama, GI etkileri,vs.) görmek ne kadar mümkün?

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/8A09xGVT3.jpg[/img]

Sayın Emre ŞAN abimizin ders videosunda ki view penceresi cok başarılı göründü bana.

http://www.emresan.net/videoders/index.html

deneme renderlarını azaltacak kalitede view görüntüsü almak ne kadar mümkün?

bunlara bağlı olarak ekran kartı tavsiyelerinizi bekliyorum.

teşekkürler...

2009-06-25 18:01:08

Cvp

kalimba

view de takılmaların nedeni de ekran kartı rami buda anlaşıldı.

Burası pek doğru anlaşılamamış. Ekranda gösterilen şeye göre, ekran kartının teknolojisi, işlemci, bellek, bunların hepsi etki eder. Örneğin meshsmoth işlemi, undo/redo işlemleri vs daha bir çok şeyde birincil unsur ana bellek.

Redview diye bir yazılımla yüksek AA, bump, yansıma vs gibi şeyler net olarak alınabiliyor. Buradan -> http://www.redway3d.com/pages/redviewer.php daha fazla bilgiye erişebilirsiniz.

VrayRT ile activeshade penceresinde render alabiliyor.

Diğer render motorlarında da ekran kartı+işlemci kombinasyonlu çözümler vardır mutlaka. Viewport´ta aldığınız iyi sonuçların bedeli yüksek ve çoklu ekran kartı, yüksek/çoklu işlemci olacak.

Deneme renderlarınızı, düşük ayarlarla ve sorun düzeltme metodu ile çözmeniz daha etkili ve uygun bir yol olurdu.

İyi çalışmalar.

2009-06-26 00:08:56