kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar - sayfa: 2

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

shAkoD

resident evil favori oyunlarımdan biridir
hep ben de bu tarz sahneler hazırlamak istemişimdir de elim gidememiştir bi türlü :))
güzel olmuş ellerine sağlık

2005-10-18 14:01:09

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

Null

sıkılmasaydın çalışmadan bir ton şey isterdim ama :) bukadar da güzel[G5]....[:I]

2005-10-18 14:04:19

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

Nilüferr

bunu bi an atilla yaptı sandım isme bakmadan...

doğru yol mahmut :) sonunda :)

2005-10-18 14:23:55

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

gurgur

güzel iş, ellerine sağlık mahmut.

2005-10-18 15:59:18

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

dracul

güzel çalışma tebrikler.

2005-10-18 17:19:07

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

drekon

ben bu haliyle galeriye girmesin derim.

sonuçta galeri için 850x628 çözünürlük yeterli. ışıklarla oynayıp düşük çözünürlükte tekrar birkaç render almalısın. bu haliyle galeriye girmesi çalışmaya haksızlık olur.

2005-10-18 19:44:22

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

chrome_nickel

modelleme ve kullanılan texture´ların kaliteli olduğu ortada. ama malzeme ve ışık yetersiz kalmış diye düşünüyorum. bir oyun havası bile olsa, ortada bir ışık dengesizliği var. ne bilim gölgeler bizde bi gariplik var diyor.

2005-10-18 20:27:03

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

dunkelheit

Hocam bide health kurşun sayısı flnda yapsaydın aşşaya.. [G1] tam bi oyun ss i gibi olurdu..

2005-10-18 21:46:56

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

kalimba

Sahnede kullnılan ana ışık kaynağı belli. O ışık kaynağını takip eden 2-3 kadar omni var. bunlar sol yandan öne doğru sıralanıyorlar ve değeleri gittikçe düşüyor. Karakjterin ön tarafında ön kısımdaki aydınlatmadan daha düşük bir ışık daha var. Bu ışık kaynağının gölge etkisi, karakterin arkaya düşen gölgesinde ve sol üstteki panoya yakın havalandırma penceresinin gölgesinde görebiliriz. Çalışmada gölge uyumsuzluğu yoktur. Bence garip gözükmesindeki sebep güçlü olan ışığa doğru bakmamızdan ve cisim gölgelerinin ileriye düşmesindendir.

Başka bir sürü alternatifle daha uygun ışıklandırma elde edilebilir. Ben bi tanesini seçtim. Bu seçimdeki prensibim kendime göre belirlediğim bir bölgedeki detay seviyesi sınırlara ulaşıncaya kadar ortam ışığını azaltmaktı. Bunun yanın da bağlayıcı unsurlarda var tabiki. Ana ışık kaynağının yerinin sabit olması, el fenerinin etkisi için ön taraftaki aydınlatmanın düşük olması, karakteri yeterince aydınlatma ordamı, arka detayları gösterebilmek için konan ek ışıklar. Fake GI diyebiliriz. Çünkü mental rayde aynı ayarlarla GI açıkken aldığım renderlerin daha düşük sample değerlerinde ve uzun sürelerde render edilmeleri, vray ile render süresinin yaklaşık olarak low modda olduğu halde 20 katına çıkmış olması ve bi fark görememem! İleride bu mekanda bir animasyon düşünmem vb. vb.

Çalışmamda şu an için ciddi bir hata hissetmediğim sürece değişiklik yapmayı düşünmüyorum. Yorumlarınızı bu tarzdaki bir sonraki çalışma için de dikkate alacağım.

Teşekkür ederim.

2005-10-18 22:30:44

Cvp:kalimba > 1989 Nolu resim hakkında mesajlar

bineger

Böyle gerçekten tam oyun havasında bir görüntü olmuş. Realistic bir görüntü olmasada tadın yenmiyor. Bay ğı bir uzun inceledim çalışmayı, tekrar tebrikler.

2005-10-19 14:31:42