Mezun Orc (Quelgon)

Mezun Orc (Quelgon)

Quelgon

Mezun Orc (Quelgon) Merhaba tekrar
Bu calismada orclari gercek hayata adapte etmeye calistim.Zumrut resimlerinden fikir edindim.
XSI,Zbrush modelleme render Mayadan.
Umarim begenirsiniz.Herkese kolay gelsin...

2009-07-14 11:22:04

Cvp

Emirxxx

bence arkada okul falan olmalıydı ama yinede hoş tabii ki orjinal bir düşünce :) kravatın kırmızı bende mevcut :)

Elinize sağlık.

2009-07-18 01:43:16

Cvp

arizek

bence demir abi kadar etkili gelmese de, yine mükemmel bi iş.. elinize sağlık..

zak zak photo :)

2009-07-18 09:15:23

Cvp

mozoner

elhamd. farklı bi çalışma, gayet guzel, fikirde ole, arkadaki fonda klasik fotografçıdaki güneş kum felan olsa komik olurdu, eline sağlık

2009-07-18 22:21:36

Cvp

KAARA

Orcun derisine biraz daha özen gösterseymişsin , orc gerçektende mezun olucakmış.):)Çok başarlısın.Kolay gelsin..

2009-07-19 00:27:33

Cvp

NiyOo

eline sağlık,bence yüz dokusu çok başarılı olmuş...skin shading güzel.
skin shader hakkında kısa bir bilgi verebilir misin?hangi map leri kullandığından kısaca bahsedersen faydalı olacaktır...

2009-07-19 02:39:25

Cvp

Quelgon

yorumlar icin tesekkurler oncelikle.
Ee ciltte ne gibi bir ugrasidan soz ediyoruz.Yas geregi cok fazla cizgiler kullanmak istemedim renk degisimi insan cildinde nasilsa bundada oyle birsey yaptim yalniz lekeli olsun istedim biraz cilimsi.
Arka plan konusunda ben acikcasi Zumrut tarzi mavi background gitmek istedim.Biz lisedeyken o unluydu, zaten butun fikir Zumrut fotolarindan cikma da diyebiliriz.

Karakterin cildine gelince kullandigim shader SSS Skin Shader.ayarlari objenin buyuklugune gore degistigi icin o kisma pek girmiyorum genelde zaten yapilmasi gereken SSS Skin Shaderdaki her ayarin kapatilip teker teker oynanarak istenilen kivama getirilmesi gerekiyor.
Normalde sadece Overlay ve Epidermal kanallarina image bagliyorum bump ve spec harici.Ama Bu is icin Subdermal lede oynadim nitekim karakter insan olmayinca.Subdermal kanalinda acik yesil 2k texture hazirladim.Texture´i Zbrush da alpha kullanarak colour variation yapacak sekilde beyaz siyah boyadim.Ustune ekstradan benekleride yine alpha dan sectigim brushla boyadim.bunlari photoshopta birlestirip ustune buldugum bir kayanin resmini koydum(amacim yine tekrar gorunmez bile olsa renk degisimleri saglamakti).Ardindan Epidermal kanali icin buseferde acik kahverengi bir image hazirladim.Neredeyse yine Subdermal la ayni ama farkli tonlamalar olan.Overlay kanalina ise sadece beyaz image baglayip sadece gozun etarafindaki et tabakasini boyadim.Bump mapi zbrushda yaptim fazla detayli birsey yoktu acikcasi cunku cok fazla ayrinti istemedim,normaldeki orclar gibi cizik cizik,sarkik,burusuk bir cilt hedefim degildi.Spec icinde yine alin elmacik dudaklar goz etrafi kulak icleri gibi yerler yogun beyaz olan koyu gri bir texture hazirladim.Primal ve Secondary mapler ayni.
Diffuse icin beyaz renk secimi yaptim.

2009-07-19 05:01:56

Cvp

NiyOo

Açıklamalar için teşekkürler.

2009-07-19 16:37:31

Cvp

POWERD3D

Daha profesyonel bir sunum ve biraz daha detay ile çok daha güzel olabilirdi bence. Bu halide güzel, emeğinize salğlık. Kolay gelsin.

2009-07-19 19:39:28

Cvp

Quelgon

derken?
sunum? bu basit bir yillik resmi fazla bir davasi yok.
detay derken nasil bir detay?yuzmu bg mi kiyafettemi,genel ambiansta bir detaydan?
dugmelerinden diline kadar yaptim daha ne kadar bir detaydan bahsediyoruz? :)

2009-07-19 20:38:29