Calantha (WolfCry)

Calantha (WolfCry)

WolfCry

Calantha (WolfCry) Yazılım: Maya | Vue | Poser | Photoshop

Merhaba arkadaşlar. Son çalışmalarımdan biri. Modelleme ve kaplamaları Maya ile yaptım. Kız ve ejder heykelleri Poser. Maya´da objeleri "combine" etmek ve UV editoru ile kaplama yapmak çok zevkli ve kolay. OBJ olarak export ettiğim objeleri Vue´ya aktardım (texturler uğraştırdı biraz import ederken) ama yeterince stabil olmadığı ve mental ray ile 4000 pix render alamayacağım için xStream/mental ray kullanamadım maalesef. Vue 4 Çeşit ecosystem ve spectral blutlar kullanarak ortamı oluşturmuştum - aslında sadece doğa sahnesi olacaktı ama sonra aklıam bu komposizyon geldi. O yüzden biraz ağır bir sahne oldu. Global Radiosity ve Vue internal renderer ile diske render ettim. Postwork icin de Photoshop kullandim.

Burada bazı yapım aşamalarını görebilirsiniz - http://www.itsartmag.com/forum/viewtopic.php?f=69&t=1411 -

Ayrıca büyük hali için web sitemi ziyaret edebilirsiniz - www.keremgogus.com

Teşekkürler...

2008-11-24 23:55:07

Cvp

wertbono

Çalışmanız gayet başarılı. Fakat bir kaç eksik gözüme çarptı. Gökyüzü ile modellerin kaplamaları aynı şeyi yansıtmıyor sanırım. Bir de heykel dediğiniz şeyler o altlarındaki taşların üzerinde mi değil mi anlayamadım. Biraz kalabalık bir sahne gibi geldi bana. Ama galeriye alınmış. Darısı bizim başımıza:)

2008-11-26 23:27:24

Cvp

dracul

Güzel çalışma tebrikler ! Tr3d ye niye bu kadar düşük çözünürlükte atıyorsun tek anlayamadıgım kısım bu :D

2008-11-27 09:41:51

Cvp

Derya Birinci

çözünürlükten kaynaklanan algılama sıkıntıları dışında yine çok beğendiğim çalışman. Renklerdeki sıcak-soğuk dengesini, kontrast harmonisini ve ışığı kullanma şeklini özellikle sevdim. Eline sağlık

2008-11-27 09:46:32

Re:Cvp

iceman

[quote=38100] Yazan: çağatay köroğlu

Çalışmalarınızı çok severim ama gerçeği söylemek gerekirse bu çalışma bana biraz yorucu geldi. sağdaki yeşillik kameraya çok yakın ve sahnenin neredeyse yarısını kaplamış. gökyüzü bana göre mor ama sahne sarı hemde çok sarı. bloom etkisi detayları görmemi engelliyor. mesela sagdakı basamakların golgede kalan kısmı olmasa orada basamak oldugunu anlayamazdım. açıkcası sahnede bir hikaye göremedim. ne mekana odaklanmışssınız nede oradaki kadına. biraz fazla eleştirdim ama rahatsız olduğum şeyleri dile getirmek istedim.[/quote]

Ben de Çağatay´ın düşüncelerine katılıyorum. Ekranın solundan gelen sarı ışık tüm objelerin üzerine düşmüş. Herşeye rağmen illüstrasyon - compositing etkileri ile bu kadar çok programın tek bir çalışmada kullanılması nedeniyle tebrik ederim. Neredeyse kullanmadığınız program kalmamış. :)

2008-11-27 11:10:33

Re:Re:Cvp

derek82

[quote=38105] Yazan: iceman


Neredeyse kullanmadığınız program kalmamış. :)[/quote]

ben de Cuneyt´e katılıyorum:)) hehe

masallah yalamıs yutmusun butun programları...:))

neyse daha once de solemiştim yine soluyom. inanılmaz bir hayal gucun var. bir sanatcı ya da sanatcı adayı olmadıgım için yukarda arkadasların gozlerine takılan noktalar benı pek rahatsız etmedi.

sadece calişmalarında cok fazla rengi oldukca iyi harmanlıyor olman (renk demısken ozellikle maviye bayılırım. o yuzden ozellikle gokyuzunu cok begendim) ve tasarladıgın sahnelerin cok fazla içacıcı olmasından dolayı :)) "keske boyle bir yer olsa da orda yaşasam" havası yaratıyor uzerimde.

tebrikler, calişmalarının devamı dilegiyle...

2008-11-28 05:41:43

Cvp

WolfCry

@çağatay köroğlu: eleştirilerin için teşekkür ederim. biraz kalabalık bir sahne oldu. Belki yakındaki bitkileri daha da yakına çekip DOF kullansam daha iyi olabilirdi. Genel odak sorunu da ortadan kalkabilirdi. Ama bu sahneden sıkıldığım için yapamam sanırım :D

@wertbono: bronz ejder heykellerinin altında demir kaideler altında da taştan basamaklar var. objelerde ayrıca bir reflection map yok direkt gökyüzündeki materyalleri yansıtıyorlar ama arkplandaki bulutlar yüzünden öyle gelmiş olabilir. Galeriye alınacağından şüphem yok.

@dracul: genel bir paranoyadan kaynaklanıyor :D

@Derya Özdemir: Güzel sözleriniz için teşekkür ederim Derya hanım. Onur duydum.

@iceman: Teşekkür ederim :) Güneş ışığının keskin olduğu ortamlarda çekilmiş HDR fotolarda gördüğüm bir etki olduğu için benzer bir şey yakalamaya çalıştım. Biraz da doğal olmayan masalsı havayı sevmemden kaynaklanıyor aslında. Tüm modellemeleri Maya´da yapmak isterdim ama kişisel çalışmalara çok az zamanım kalıyor.

@derek82: Teşekkür ederim güzel sözlerin için. Beğenmene sevindim. Çocukluğumdan beri bu renkler ilgimi çekiyor o yüzden sanırım bu tarzı tercih ediyorum. Hep de yaşamak isteyebileceğim yerleri resmetmeye çalışıyorum. Tekrar teşekkürler...

2008-11-29 02:15:12

Cvp

nettonik

elinize saglık iyi iş çıkarmışsınız

2009-10-14 19:01:01